amilost Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg kjøpte min 660LMI for 1 uke siden og samma dagen la jeg inn C&C: Generals, dette hakket forferdelig. Jeg reiste til forhandleren for å sjekke om jeg kunne få gjort et eller annet med det men ingenting var å gjøre, de sa at det var bare 16 MB grafikkort ! På denne siden her: http://www.acer.no/acereuro/page4.do?dau22...O&crc=448718158 Kan dere se at det skal igrunn vere 64 MB grafikk ? Dette er det eneste jeg har imot maskinen min som jeg bruker 50% til spill ! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Synd du ikke hørte på rådene folk ga om å kjøpe en Acer 800/803 LCi i stedet. Det er jo den man bør kjøpe når man spiller mye..Når det gjelder minnet på maskinen så er vel dette variablet, slik at du kan endre innstillingene på dette i kontrollpanelet tenker jeg. Lenke til kommentar
amilost Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Takk, men kan du beskrive nærmere. ka jeg stille maskinen inn på 64 MB GRAFIKK ? Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Det er intel integrert skjermkort, så det skal bruke 64mb av systemrammen, men uansett så er ikke det et bra 3d kort. Men hvordan er denne maskina? Bortsett fra at det ikke er så bra skjermkort. viktigs.. hvordan er støyen? Går vifta mye av tiden? Eller er den stort sett slått av? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 ...de sa at det var bare 16 MB grafikkort ! : eg kan tenka meg at du var flau da.... Lenke til kommentar
amilost Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Vifta går vil jeg påstå "Aldri", meget sjeldent ivertfall. Bra maskin, topp vil jeg si, har lyst å ha denne men synd at jeg vil bruke den til spilling og da må jeg helst få bytta den i 803 eller noe !? Har forestem stilt grafikken opp til 32 ! gikk litt bedre med, C&C er like dårlig ! Lenke til kommentar
amilost Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Noen som vet om jeg kan skru grafikken opp til 64 ? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Noen som vet om jeg kan skru grafikken opp til 64 ? Det hjelper ingenting, det er selve grafikkbrikken som er interessant, ikke hvor mye minne du har. På PC'en din er det en Intel grafikkbrikke, denne er elendig på 3D sammenlignet med f.eks. ATI og Nvidias løsninger. For å kunne spille C&C Generals brukbart er eneste løsningen å bytte maskin. Lenke til kommentar
amilost Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Noen som vet om jeg kan skru grafikken opp til 64 ? Det hjelper ingenting, det er selve grafikkbrikken som er interessant, ikke hvor mye minne du har. På PC'en din er det en Intel grafikkbrikke, denne er elendig på 3D sammenlignet med f.eks. ATI og Nvidias løsninger. For å kunne spille C&C Generals brukbart er eneste løsningen å bytte maskin. Takk, får se om jeg får solgt den, eller bytta den hos forhandleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå