Gå til innhold

Galt med min 660LMI ?

amilost

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min 660LMI for 1 uke siden og samma dagen la jeg inn C&C: Generals, dette hakket forferdelig. Jeg reiste til forhandleren for å sjekke om jeg kunne få gjort et eller annet med det men ingenting var å gjøre, de sa at det var bare 16 MB grafikkort ! :shrug:

På denne siden her: http://www.acer.no/acereuro/page4.do?dau22...O&crc=448718158

Kan dere se at det skal igrunn vere 64 MB grafikk ?

Dette er det eneste jeg har imot maskinen min som jeg bruker 50% til spill !

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er intel integrert skjermkort, så det skal bruke 64mb av systemrammen, men uansett så er ikke det et bra 3d kort.

Men hvordan er denne maskina? Bortsett fra at det ikke er så bra skjermkort. viktigs.. hvordan er støyen? Går vifta mye av tiden? Eller er den stort sett slått av?

Lenke til kommentar

Vifta går vil jeg påstå "Aldri", meget sjeldent ivertfall.

Bra maskin, topp vil jeg si, har lyst å ha denne men synd at jeg vil bruke den til spilling :( og da må jeg helst få bytta den i 803 eller noe !? Har forestem stilt grafikken opp til 32 ! gikk litt bedre med, C&C er like dårlig !

Lenke til kommentar
Noen som vet om jeg kan skru grafikken opp til 64 ?

Det hjelper ingenting, det er selve grafikkbrikken som er interessant, ikke hvor mye minne du har. På PC'en din er det en Intel grafikkbrikke, denne er elendig på 3D sammenlignet med f.eks. ATI og Nvidias løsninger. For å kunne spille C&C Generals brukbart er eneste løsningen å bytte maskin.

Lenke til kommentar
Noen som vet om jeg kan skru grafikken opp til 64 ?

Det hjelper ingenting, det er selve grafikkbrikken som er interessant, ikke hvor mye minne du har. På PC'en din er det en Intel grafikkbrikke, denne er elendig på 3D sammenlignet med f.eks. ATI og Nvidias løsninger. For å kunne spille C&C Generals brukbart er eneste løsningen å bytte maskin.

Takk, får se om jeg får solgt den, eller bytta den hos forhandleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...