Daywalker Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hverken Intel Extreme Edition eller Athlon FX er vel sluppet enda? Eller tar jeg helt feil? Syns det lukter av denne testen. http://translate.google.com/translate?sour...2Ephp%3Fid%3D91 Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hmmm, har ikke helt samme skepsis som deg. Hvis dette er en fake test, så har fyren jobbet TEMMELIG heftig med den! Synes det var mye interessant lesing jeg! DrErling Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ser ut til at Intel vant igjen gitt ! Athlon 64: The good Athlon 64 FX: The Rough One Pentium 4 ' EE': The Gangster Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Testen var grei den, men jeg ble litt skeptisk ettersom nyheten om Intel EE ikke er mer enn en liten uke gammel. Blir 64 FX sluppet i morgen også eller er det bare 64? Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Bynner og bli skeptisk på om dette var en sann test? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ser grei ut på noe av det, men det er noen tester der f.eks P4 3.2Ghz slår en Athlon XP 3200+ med ca 1900 poeng i 3Dmark har sett i noen andre tester og der er det ca 800 - 1100 poeng som skiller dem, og hvorfor intel får nesten dobbel så høy score her enn andre steder er et mysterium for meg. Det kommer flere tester løpet av de nærmeste dagene og blir det lettere å sammenligne disse vindunderene Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 litt rart at en 3200+ slår en 64 3200+ i pc mark og 3d studio? det har vel noe med drivere og gjøre da eller? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ser også i 2 tester der XP 3000+ slår en Athlon 64 3200+ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Med tanke på at Intel har hatt tid til og optimalisere brikkesett osv. og siden denne testen ikke var så veldig troverdig så velger jeg og ignorerer denne jeg. Var btw ikke så veldig bra klokking av Athlonen. Har sett mye bedre på andre forum. Så denne testen gikk inn det ene øret og ut det andre. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 tror ikke vi skal legge for mye vekt på denne testen nei... Gleder meg til imorgen Da får vi se noen virkelige tester! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ser de bruker endel testprogrammer som ikke er så veldig vanlige, og noen ting jeg vil anse om vanlig mangler men x86-secret har hatt mange scoop før i tiden. Synes personlig Athlon FX'n gjorde det litt dårlig, men det kan jo selvsagt skylles selskapet, P4 EE er jo naturligvis kraftig på alt som er minne/cache intensivt (der Athlon FX naturligvis skinner mest i forhold til standard P4). Lenke til kommentar
VATN Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 vil ha mer enn en test med de samme resultatene før jeg stoler helt på de. Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Helt enig. Nå er dagen kommet og jeg venter i spenning som en unge før julekvelden. Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Ser ut til at Intel vant igjen gitt ! Athlon 64: The good Athlon 64 FX: The Rough One Pentium 4 ' EE': The Gangster Ikke for å være noe fan-boy, men så du ikke den stooore logen som stod helt nederst på konklusjonen? Der det stod: AMD ME! Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Fant en annen test som viser litt andre tall en den første. I følge denne testen så er Althlon 64 rå, men ettersom siden heter AlthonXP.com må vel denne testen taes med en klype salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå