SR13 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hei, har nettopp fått meg en ny telefon, som sagt en Samsung Galaxy S4 Har også forøvrig talkmore (datterselskap av telenor ) som også støtter 4G Mobilen er også satt inn automatisk på LTE, men nettet funker ikke og jeg befinner meg i Lørenskog området. Hva kan være grunnen til dette? og når jeg manuelt skifter til GSM så funker internett nogen lunde greit? noen som har noen tips? - Srrkid Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Er det 4G dekning i området ditt da? http://www.telenor.no/privat/dekning/dekning_data.jsp Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Står jo ingenting om 4G på Talkmore sine hjemmesider. Sikker på at de har det? Lenke til kommentar
jic Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Står jo ingenting om 4G på Talkmore sine hjemmesider. Sikker på at de har det? Alle operatører som bruker telenor sitt nett har tilgang på 4G, men du må derimot ha 4G kompatibel simkort om det skal fungerere. Jeg har brukt 4G på iphone 5 og sgs3 lte og det er veldig få steder du får 4g dekning. Lenke til kommentar
SR13 Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Talkmore har 4G, og det vises på det kartet at telenor også har 4G dekning på området mitt. Noen som har tips på innstillinger eller noe? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg måtte ringe talkmore å bestille nytt simkort, for å få 4G støtte... Er ditt simkort gammelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå