filiokus Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Holder på å bygge en splitter ny pc for en venn. Hovedkortet er et asus z77 vpro, og rambrikkene er corsair vengeance. Samme oppsett som jeg har på min egen pc. Når alt var ferdig montert og vi skruddde på pcen kom vi ingensteder. Memok lyste rødt og vi fant ingen vei inn i bios. Vi prøvde alle ram slotsene med alle ram brikkene uten hell. Vi prøvde med min ram som jeg vet fungerer, uten hell. I alle tilfellene prøvde vi også og trykke på memok knappen. Noen som har noe erfaring med dette, eller vet hvilke deler som evt er problemet? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 hvor mange ram brikker er det? hvordan har du satt dem Lenke til kommentar
filiokus Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 hvor mange ram brikker er det? hvordan har du satt dem Det er 2x4 brikker. Vi prøvde dem i alle kombinasjoner og også single i alle. Det gjorde vi også med en brikke jeg vet virker. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Se i hovedkort boka, der står det hva ting betyr, men er det ikke noe sånn som at du skal ha PCen avslått også holde inne memok knappen til maskina starter eller noe sånt der. Les i boka til hovedkortet, fins pdf fil på asus sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå