Frekvens Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har et litt merkelig problem. Det er noen få programmer som jeg åpner, men så kommer de ikke opp på skjermen. Jeg kan holde musa over de, også viser det et lite skjermbilde av programmet. Hvis jeg trykker på det, skjer det ingen ting. Hva skal jeg gjøre? Ganske så irriterende dette her. Viser jo at jeg har programmet åpent under prosesser.. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hva slags programmer er det snakk om? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Høres nesten ut som om de åpnes på en annen skjerm. Har du hatt flere skjermer før? Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Jepp, var der jeg hadde programmet åpent. Får det likevel ikke opp igjen når jeg kobler til skjermen igjen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Jepp, var der jeg hadde programmet åpent. Får det likevel ikke opp igjen når jeg kobler til skjermen igjen. Beklager sent svar, men har vært borte. Prøv å høyreklikk på bildet som kommer opp når du har musa over det. Endret 7. mai 2013 av RRhoads Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Funker kun å høyreklikke på bildet (og velge flytt) dersom programmet ikke er i fullskjerm / maksimert. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Funker kun å høyreklikke på bildet (og velge flytt) dersom programmet ikke er i fullskjerm / maksimert. Windowstast og ned for å komme ut av fullskjerm/maksimert Mulig du også må bruke piltastene for å flytte vinduet. 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jepp, var der jeg hadde programmet åpent. Får det likevel ikke opp igjen når jeg kobler til skjermen igjen. Har du prøvd å gå inn i skjerminnstillingene og velge bare en skjerm? Det løste et tilsvarende problem for meg da skjerm nr 2 slokna. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Windowstast og ned for å komme ut av fullskjerm/maksimert Mulig du også må bruke piltastene for å flytte vinduet. Da lærte jeg noe nytt. Takk Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 Det windowstast for å velge vinduer hjelper ikke på Core Temp og EVGA OC Scanner X. Er programmene ødelagt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå