SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Ny forumlek! Dette går ut på å legge ut et bilde av en person, og så få en annen person å svare på hvem det er. Den som gjetter riktig får poste neste bilde. Det er ikke lov å jukse. Det er ikke lov å sjekke linker for å finne ut hvem det er. Sett i gang! Da starter jeg: Hvem er dette? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Det er jo han trallalla duden. øøøøøø Du har jo linket til han i signaturen din....navnet står jo der. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Skjønte det. Din tur! Der dreit jeg meg litt ut. Endret 5. mai 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Navnet på ho blonde...... Edit: Sliter med å få fram bildet..... Endret 5. mai 2013 av Flodec 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Minner meg litt om Miley Cyrus av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Navnet på ho blonde...... Edit: Sliter med å få fram bildet..... dette har blitt oppklart tidligere..... ble oppslag på nettaviser.... Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Navnet på ho blonde...... Edit: Sliter med å få fram bildet..... Endret 5. mai 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Sist jeg så noe om saken så var fotografen blitt identifisert, men at de ikke hadde funnet navnet på ho. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 dette har blitt oppklart tidligere..... ble oppslag på nettaviser.... Hvis du vet hvem det er så kan du gjette, jeg har ihvertfall ingen sjanse Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Nestemann, siden vi ikke kommer noen vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har ikke dette forumet nok av sånne meningsløse svada leker nå? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Har ikke dette forumet nok av sånne meningsløse svada leker nå? I lekeplassen??? Blir som å si "Er det ikke nok bilprat her nå?" på bilforumet? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Det er så mange slike meningsløse bildetråder eller telletråder. Dere burde fullføre de eksisterende trådene før en oppretter nye. Det er også opprettet en klistret tråd som nevner dette angående telletråder. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Overflod av tråder vil føre til at de som ikke har livets rett dør ut, gode tråder lever videre, forumets rett. Dessuten er ikke dette en telletråd. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Siden ingen andre har kommet med noe fortsetter jeg: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Overflod av tråder vil føre til at de som ikke har livets rett dør ut, gode tråder lever videre, forumets rett. Dessuten er ikke dette en telletråd. Jeg har ikke sagt at dette er en telletråd. Dette er derimot en nok en generisk bildetråd. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg har ikke sagt at dette er en telletråd. Dette er derimot en nok en generisk bildetråd. Det er ingen som tvinger deg til å være her, så hvis du synes det er så forferdelig ille kan du vel bare holde deg unna? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Kan en mod slette denne tråden? Please? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Kan en mod slette denne tråden? Please? Hva er grunnen til det egentlig? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2013 Hva er grunnen til det egentlig? Den gikk i dass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå