Raggi Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 har registrert meg på home.no men fikk det ikkje til å fungere! samme med start.no trur eg! prøvde ftp-prog. home.no annbefalte... har og prøvd andre "password neded" elns står da. endo eg skriv inn rett brukernavn og passord! noen som veit om noen andre plasser eg kan registrere meg for å få lastet opp bilder, filmklipp osv? dersom det er liknende tråder på hw.no post url... (kanskje VELDI dårli forklart, men men) Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Vanligvis må du vente en time eller no.. eller mer (kanskje en dag).. før de aktiverer din konto. Du trenger ikke å bruke et ftp program. jeg bruker internett explorer når jeg er på skolen.. ftp://home.no .. funker som en kule! Lenke til kommentar
nikk Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Det er fordelaktig å ikke bruke explorer, men heller en skikkelig FTP klient, uansett så kan det hende dette har noe med hvorfor du ikke får logget inn med egen FTP klient på start.no. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 har vert medlem i snart en mnd nå.... før fikk jeg vertfall logget meg inn på siden, slik at jeg kunne se "min profil" osv... men fikk ikke til å lage siden, ikke ved hjelp av det programmet du kan bruke om du ikkje vil gjøre det med ftp. nå fikk jeg ikke til å klogge meg inn en gang. fikk tisendt brukerinfoen på nytt, kopierte brukernavn og passord og limte inn på innlogggongen, men fuket fortsatt ikke! Din hjemmeside-adresse er: http://home.no/metallicats/ den funker heller ikke...... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 menne.... det funker vertfall ikke! noen som vet om noen andre plasser det er mulig å få server-plass? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 ftp i explorer suger. foretrekker da heller tekstbasert FTP. Det virker. Og det er egentlig ganske lett (så lenge du har "pc-genene") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå