Gå til innhold

Forslag til mus produsent med god support?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen vet om en produsent som lager gode spill mus OG har god support?

Har en Mionix mus nå som har startet å dobbelt klikke på egenhånd, å Mionix svarer ikke på email lengre. De svarte en gang å sa at jeg burde oppdatere firmware, men det hadde jeg allerede gjort. Det var 30 april :/

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i huleste er "Mionix"? ^^

Er den verdt å bruke tiden på for å få ordnet?

Logitech, Razer, Steelseries, CM. Sitter selv med en Razer Spectre for tiden, ikke den beste musen, men det var kampanje til 199,-

Mionix lager spill mus. Jeg digger musen jeg har nå (Naos 5000), så ja, jeg skulle ønske de kunne fikse den. Men den dårlige supporter gjør at jeg ikke vil gi dem mer penger. Er heller ikke ute etter bare en liste med produsenter, jeg er interessert i produsenter som folk vet gir god support. (Also, Google it man! :))

Logitech G400, aner ikke hvilken generasjon den er nå men den første het vel MX500 og kom i 2003 eller noe.. Beste jeg har vert borti.

cdon seller den billig

http://cdon.no/elekt...e_g400-16079859

Ser det er komt enda en ny variant:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=773415

Takk for forslaget. Hvordan er Logitech's support?

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Takk for forslaget. Hvordan er Logitech's support?

vet ikke, har ikke fått bruk for å prøve den.. Uansett er det i 90% av tilfellene butikken du kjøpte hos som sitter med ansvaret og ikke produsenten siden reglene i norge er strengere enn det de fleste produsenter stiller opp med..

Lenke til kommentar

For slag?

Whoops. Fikset.

vet ikke, har ikke fått bruk for å prøve den.. Uansett er det i 90% av tilfellene butikken du kjøpte hos som sitter med ansvaret og ikke produsenten siden reglene i norge er strengere enn det de fleste produsenter stiller opp med..

Okay.

Endret av TheOats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...