Krister11 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hei! Jeg har Silverstone SST-RL01 Midi Tower Sort Corsair CX 600W PSU Intel® Core i5-3570 Processor MSI B75MA-P45, Socket-1155 Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 8GB, CL9 Gainward GeForce GTX 660Ti 2GB PhysX Samsung DVD Writer, SH-224BB Seagate Barracuda® 500GB Og har et problem. Hver gang jeg spiller så crasher PC'en og skjermen går til forskjellige farger. Lyden henger seg også opp. Den eneste løsningen er å holde inne start knappen så den går av. Dette skjer kun når jeg spiller. Jeg håpte på at noen her kansje viste hva prolemet var. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hvor lang tid tar det før det krasjer? Blåskjerm? Temperatur på cpu og gpu? (både idle og ved load) Alle spill? Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Hvor lang tid tar det før det krasjer? Blåskjerm? Temperatur på cpu og gpu? (både idle og ved load) Alle spill? Det tar ikke lang tid n[r det skjer. Noe ganger skjer det ikke i det hele tatt.Det kommer skjerm i alle farger (ikke på en gang) Temperatur på cpu og gpu er helt normal både på idle og load. Det kommer på alle spill ja. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Du kan prøve å oppdatere skjermdriver (dersom du ikke har gjort det). Hvilket program bruker du til å sjekke temperatur med? Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Du kan prøve å oppdatere skjermdriver (dersom du ikke har gjort det). Hvilket program bruker du til å sjekke temperatur med? Har de nyeste driverene. Sjekker temp'en med CPUID Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Har du akkurat bygget pc'n eller? Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Har du akkurat bygget pc'n eller? nei, plukket ut deler så bygde komplett den. Er bare 4 måneder siden. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Når du sier cpuid, mener du hwmonitor ikke sant? Har problemet vart i 4 måneder, eller kun nylig.? Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Når du sier cpuid, mener du hwmonitor ikke sant? Har problemet vart i 4 måneder, eller kun nylig.? Vart i cirka 4 måneder ja. Og jeg mente hwmonitor ja Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Du kan prøve memtest. Kanskje det er minnerelatert. Evt tatt en reinstallasjon. Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Du kan prøve memtest. Kanskje det er minnerelatert. Evt tatt en reinstallasjon. bump, virker fortsatt ikke. Memtesten fant ikke noe og det hjalp ikke å reinstallere. Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Har merket at det bare skjer når jeg spiller Smite. Har laget en logg fil av temperaturer når jeg spiller. http://pastebin.com/upb6Ux1W Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Du sa at det skjedde i alle spill jo.. Er det etter reinstallasjonen at det kun er "smite" det skjer på.? Hvilke andre spill har du prøvd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå