jegharspørsmåltildeg Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hei, jeg lurte på en ting. nettsiden til siden deres helt nederst står det at man kan laste ned appen på mobilversjonen. Når jeg har lastet den så står det at jeg skal skrive noe hva da? Lenke til kommentar
sûkkerspïnnpåpïnne Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg fikk ikke til å laste ned appen, fikk beskjed av appstore at den ikke var tilgjengelig i norsk butikk og spurte om jeg ville bytte til amerikansk versjon, så jeg trykket ja men ikke noe av det gjorde at jeg kom frem til appen. Kanskje appstore sin feil Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Det er IPB sin app. Mobilversjonen av forumet er bedre. Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Det er IPB sin app. Mobilversjonen av forumet er bedre. Takk Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg fikk ikke til å laste ned appen, fikk beskjed av appstore at den ikke var tilgjengelig i norsk butikk og spurte om jeg ville bytte til amerikansk versjon, så jeg trykket ja men ikke noe av det gjorde at jeg kom frem til appen. Kanskje appstore sin feil hei, det skjedde på meg også, men ikke vær redd bare gå til appstor og søk på IPB også gå til innstillinger så til itunes og appstore (appstore merke) så trykker du på den og der helt øverst står bruker navnet ditt. Trykk på den så får du tre valg trykk på vis apple-idtast inn passordet også ser du at det står land/region trykk der og resten kan du selv sikkert NB: DETTE ER FOR VERSJON 6.1.3, MEN NESTEN ALLE VERSJONENE ER LIKE! Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg lastet ned appen, men den suger. Det er akkurat den samme som mobilversjonen!!! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Får ikke lastet ned jeg. Mobilversjonen i nettleser er grei nok uansett, så det passer fint Eneste som mangler, er noen funksjoner. Ellers er det topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå