Gå til innhold

Bygge ny PC, hjelp med komponenter! :D

Anbefalte innlegg

Hei! Skal ta å bygge meg en PC straks, har satt opp en liste på Komplett.no og lurer på om alt er kompatibelt med hverandre.

Grafikkort: ASUS GeForce GTX 650Ti BOOST 2GB PhysX

Kabinett: In-Win Mana 136 Midi Tower Hvit

Prosessor: Intel® Core i5-3570 Processor

Hovedkort: MSI B75A-G43 Gaming, Socket-1155

PSU: Corsair CX 500W PSU

HDD: Seagate Barracuda® 1TB

CD/DVD: Lite-On DVD±RW Writer, iHAS124

Totalprisen ble 5369kr :)

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første som slår meg er at du mangler noe vesentlig i det oppsettet der, nemlig RAM.Ville også anbefale å gå for en SSD til operativ system (søm forøvrig også mangler i oppsettet ditt) men antar du kanskje har fra før

Endret av Phyltre
Lenke til kommentar

RAM har jeg fra før av, men er det virkelig nødvendig med SSD? :p Skal bare ha den til Flight Simulator X

En SSD er langt kjappere en en harddisk, og egner seg derfor til operativsystem og andre ting du bruker ofte, da disse vil åpne seg my fortere. F.eks. vil oppstarten av datamaskinen din kuttes ned til 10 sek omtrentlig hvis du har SSD. Den gir ikke alene bedre ytelse i spill, men er god å ha :thumbup:

Lenke til kommentar

Det første som slår meg er at du mangler noe vesentlig i det oppsettet der, nemlig RAM.Ville også anbefale å gå for en SSD til operativ system (søm forøvrig også mangler i oppsettet ditt) men antar du kanskje har fra før

SSD er vel bare luksus, er ganske ok med rask oppstart men som sagt, bare en luksus i forhold til hans budsjett.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...