CoalPX Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hei! Skal ta å bygge meg en PC straks, har satt opp en liste på Komplett.no og lurer på om alt er kompatibelt med hverandre. Grafikkort: ASUS GeForce GTX 650Ti BOOST 2GB PhysX Kabinett: In-Win Mana 136 Midi Tower Hvit Prosessor: Intel® Core i5-3570 Processor Hovedkort: MSI B75A-G43 Gaming, Socket-1155 PSU: Corsair CX 500W PSU HDD: Seagate Barracuda® 1TB CD/DVD: Lite-On DVD±RW Writer, iHAS124 Totalprisen ble 5369kr Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Det første som slår meg er at du mangler noe vesentlig i det oppsettet der, nemlig RAM.Ville også anbefale å gå for en SSD til operativ system (søm forøvrig også mangler i oppsettet ditt) men antar du kanskje har fra før Endret 5. mai 2013 av Phyltre Lenke til kommentar
CoalPX Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 RAM har jeg fra før av, men er det virkelig nødvendig med SSD? Skal bare ha den til Flight Simulator X Lenke til kommentar
wassup Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 RAM har jeg fra før av, men er det virkelig nødvendig med SSD? Skal bare ha den til Flight Simulator X En SSD er langt kjappere en en harddisk, og egner seg derfor til operativsystem og andre ting du bruker ofte, da disse vil åpne seg my fortere. F.eks. vil oppstarten av datamaskinen din kuttes ned til 10 sek omtrentlig hvis du har SSD. Den gir ikke alene bedre ytelse i spill, men er god å ha Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Det første som slår meg er at du mangler noe vesentlig i det oppsettet der, nemlig RAM.Ville også anbefale å gå for en SSD til operativ system (søm forøvrig også mangler i oppsettet ditt) men antar du kanskje har fra før SSD er vel bare luksus, er ganske ok med rask oppstart men som sagt, bare en luksus i forhold til hans budsjett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Han klarer seg fint med en HDD om han skal bare kjøre Flight X Simulator på den. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Passer RAM'en du har fra før med det du skal ha? skriv alle delene du har fra før. Lenke til kommentar
CoalPX Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 RAMen er 4stk av denne typen: http://www.computergate.com/products/item.cfm?prodcd=ISRS73FHO9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå