oLLa Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hvilken av disse harddiskene burde jeg velge? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=10&s=pl eller http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg ville ha valgt WD sin, eller for å si det sånn jeg har den disken. Ikke noe problemer med den så langt. Har også en eldre WD disk som surrer og går uten problemer. WD er jo en av de største inn hd. Trygt og godt. Men det er sikker noen som mener noe annet :-) Det er som folk sier for hver j***l som klager er det 10 som er fornøyd. PS! Du kunne jo ha skrevet " Vilken HD skal jeg velge" isteden for "hvilken burde jeg velge" slik at folk skjønner hva du skal ha hjelp til. Lenke til kommentar
streeter Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg ville ha valgt Maxtor sin, eller for å si det sånn jeg har den disken. Ikke noe problemer med den så langt. Har også en eldre WD disk som surrer og går uten problemer. WD er jo en av de største inn hd. Trygt og godt. Men maxtor er jo billigere. Men det er sikker noen som mener noe annet Det er som folk sier for hver j***l som klager er det 10 som er fornøyd. PS! Du kunne jo ha skrevet " Vilken HD skal jeg velge" isteden for "hvilken burde jeg velge" slik at folk skjønner hva du skal ha hjelp til. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har god erfaring med ytelsen til WD's SE disker, men støyer noe mer enn maktor. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ville tatt WD disken. Maxtor sliter med ytelsen i forhold. Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Takk for svarene. Tror jeg satser på IDE-disken, altså WD'en. :wink: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg ville ha valgt Maxtor sin, eller for å si det sånn jeg har den disken. Ikke noe problemer med den så langt. Har også en eldre WD disk som surrer og går uten problemer. WD er jo en av de største inn hd. Trygt og godt. Men maxtor er jo billigere. Men det er sikker noen som mener noe annet Det er som folk sier for hver j***l som klager er det 10 som er fornøyd. PS! Du kunne jo ha skrevet " Vilken HD skal jeg velge" isteden for "hvilken burde jeg velge" slik at folk skjønner hva du skal ha hjelp til. artig den har jeg ikke vært borti før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå