Geir Kristiansen Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Sangsvane Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Tre flotte versjonar av Sangsvane. Meget skarpt og med flotte fargar og detaljgjengivelse. Heldt ein liten knapp på orginalen. Mvh. Magnar 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Flott og artig med skyggen av halsen på egen kropp. Det samme med de gjentagende speilingene. Antar de runde speilingen på høyre side er etter den andre svanen. Spennende og spesielt bilde 1 Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Takk for tilbakemeldinger. Jo, speilingen er ifra den andre svanen. Kunne vel med fordel tatt meg bedre tid og klonet det bort Sangsvanen er ganske sky her i nord, så det er ikke så lett å komme innpå den. En fin opplevelse å få oppleve å være nært disse fuglene. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Takk for tilbakemeldinger. Jo, speilingen er ifra den andre svanen. Kunne vel med fordel tatt meg bedre tid og klonet det bort Sangsvanen er ganske sky her i nord, så det er ikke så lett å komme innpå den. En fin opplevelse å få oppleve å være nært disse fuglene. Synes ikke du trenger klone bort speilingen. Mener den tilfører bildet en spenning, pirrer nysgjerrigheten litt. Om jeg skulle klone bort litt så ville det heller vært det svarte feltet øverst i kanten. Men alt bare synsing fra min side Skal jeg synse mer så synes jeg V1 er er det mest spennende bilde. Pirrer nysgjerrigheten, og får vist frem hvor mye det er å legge merke til i naturen (skyggene, speilingene, vannet som beveger seg i tillegg til svanen som skal legge på svøm. V3 er det roligste og mest behagelige å se på. Alle tre bildene er nydelige, og passer god sammen Endret 6. mai 2013 av Jentungen1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg