batxi Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg kjøpte meg en ny fujitsu pc-skjerm for ikke så lenge siden. Som dere ser på bildet er det noe rart med skjermen. Det kommer masse små prikker på skjermen. Noen som vet hva dette er, og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Prøve å sette HDMI/DVI kabelen ordentlig i? Endret 5. mai 2013 av Slemdorull Lenke til kommentar
batxi Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Det har ikke noe med det å gjøre... Det er der bare i perioder.... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Sikker på at det er skjermen da? Hvor ofte skjer det? Bytt kabel om du kan. Lenke til kommentar
batxi Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg er sikker på at det er noe med skjermen ja. Har en bærbar pc koblet til den, og prikkene kommer ikke på pc'en. Kommer som regel når jeg skrur på skjermen og varer rundt 10 min. Videre kommer det bare uregelmessig.... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Vel, før du sender skjerm inn for service ville jeg definitivt vurdert å utelukke skjermkort på pc og kabel. Enkleste er å først bytte kabel, og hvis problem vedvarer kobler du pc'n inn i en tv. Siste sjekk (for å utelukke at det ikke er noe galt med pc'n) kobler du skjermen inn i en annen pc. Skjermkortet og/eller HDMI-porten på pc'n kan være skadet selv om bildet ser fint ut på bærbar skjerm. To delvis uavhengige kretser på de to. Lenke til kommentar
batxi Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 Helt klart noe med skjermen. Når jeg slår den i siden kommer det bort en liten stund.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå