Nik Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hei, Er på jakt etter kamera til ca kr. 1000.- og 2 mpix som også kan brukes av barn. Er Kodak Easyshare 6200 eller HP Photosmart 320 best av disse? Eller finnes andre modeller til under en tusenlapp? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg bruker Kodak 3200 med bare 1 Megapixel. Er meget fornøyd: Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg vil påstå at det beste kjøpet du kan gjøre nå, må være Nikon CoolPix 2500 til kr.995,- på Komplett .no (dette kamera koster såvidt jeg kan se fortsatt rundt kr.2000 ++ hos andre) Får gjennomgående knallbra karakter i tester. http://www.interfoto.no/nyhet_default.asp?ID=214 http://www.imaging-resource.com/PRODS/CP2500/C25A.HTM Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg vil påstå at det beste kjøpet du kan gjøre nå, må være Nikon CoolPix 2500 til kr.995,- på Komplett .no (dette kamera koster såvidt jeg kan se fortsatt rundt kr.2000 ++ hos andre) Jøss, ja... Det der var jo grisebillig. Løp og kjøp! Det der må da være en feilprising? Evt. dumping fra leverandøren av en utgående modell... Lenke til kommentar
tommis Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Har bestilt 2 allerede Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har bestilt 2 allerede Bestilte jeg også. Var et godt tilbud, selv om det ikke lå blant ukens tilbud. I stedet kjørte de det som banner på alle sider. Men jeg skjønner ikke helt dette med bestillingens gang. Da jeg bestilte, sammen med CF-minne, stod det "Må skaffes (3 dager)". Det står det fortsatt. Men statusen på ordren er "Plukkliste". Hvordan kan noe være på plukkliste, hvis de ikke har det på lager? http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...atID=14&GrpID=1 Men det går ikke an å kjøpe lenger... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har bestilt 2 allerede Kjøpt & mottatt et her også. Stusser dog over kapasiteten på det oppladbare batteriet. Iflg. manualen skal man ta ut batteri hvis kamera ikke skal brukes på en stund. Ser ut som det gjelder hvis det er snakk om over natten også. Er det normalt? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Kjøpt og mottatt her og. Jeg har "kun" tatt bilder med engangkamera før, så nu blir det litt flere knapper å trykke på! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Til diskvask (og andre), Kom gjerne med tilbakemelding ang. batteri status. Hvis jeg har forstått (den rikholdige) manualen, så tapper batteriet seg hvis det står i kameraet, -selv om dette er slått av. ?! Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Det kommer, er visst på vei posten nå... Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har bestilt 2 allerede Bestilte jeg også. Var et godt tilbud, selv om det ikke lå blant ukens tilbud. I stedet kjørte de det som banner på alle sider. Men jeg skjønner ikke helt dette med bestillingens gang. Da jeg bestilte, sammen med CF-minne, stod det "Må skaffes (3 dager)". Det står det fortsatt. Men statusen på ordren er "Plukkliste". Hvordan kan noe være på plukkliste, hvis de ikke har det på lager? http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...atID=14&GrpID=1 Men det går ikke an å kjøpe lenger... jeg så det dær jeg å... men pluselig så forsvant varen fra komplett.. er det noen som vet noen andre webshoper som selger dette kameraet til til stort sett samme pris ? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kom gjerne med tilbakemelding ang. batteri status. Hvis jeg har forstått (den rikholdige) manualen, så tapper batteriet seg hvis det står i kameraet, -selv om dette er slått av. ?! Det gjelder nok kun hvis du lar kameraet ligge i månedsvis uten at du bruker det. Jeg kommer nu ikke til å legge batteriet i kjøleskapet hver natt! jeg så det dær jeg å... men pluselig så forsvant varen fra komplett.. er det noen som vet noen andre webshoper som selger dette kameraet til til stort sett samme pris ? Lagerstatus var 100+ når jeg bestilte... tviler på om komplett har solgt over 100 stk på under en uke!? Prisguiden - du får ikke kameraet til samme pris mer, nei... Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det va et genialt tilbud som eg virkelig skulle likt fått utbytte av. Jeg er på jakt etter et billigt og bra kamera nå, og da jeg så dette lyste det opp for meg, men gleden var kort. Jeg har faktisk prøvd å sende mail til Komplett, men de svarer ikke. Det er vel ikke noen andre geniale tilbud der ute? Pleier det å dukke opp tilbud på slike kameraer på nettbutikker? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg tipper i ettertid at det var en feilprising. En naturlig, og god pris, ville vært 1995 kroner. Men i stedet ble det 995 kroner. Evt at det er et kamera på vei ut, som de hadde et litt for stort lager av. I stedet for å skaffe seg masse negativ publisitet ved å kansellere bestillingene, så lot de alle som har fått ordrebekreftelse få kameraet for 995 kroner. De har forøvrig heller ikke lov til å kansellere leveringen hvis ikke kunden forstod, eller burde forstått, at prisen var feil. Etter min mening var ikke prisen så lav at det var tilfelle. (Avtaleloven §32) Lenke til kommentar
zexs Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har kjøpt kamera på komplett jg også. Bestilte på søndag og fikk d i dag. Er kjempefornøyd, MEN jeg stusser litt på batterikapasiten.. Etter 1,5 time med litt fikling og fotografering måtte batteriet lades. (jeg ladet d selfølgelig før jeg tok d i bruk) Kanskje d er noe krøll med batteriene på disse kamaraene til 995,- hos komplett? Batterikapasiteten har jo vært et pluss i alle testene! Noen som har synspunkter på dette? Bruker forresten Twinmos 128mb cf. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har kjøpt kamera på komplett jg også. Bestilte på søndag og fikk d i dag. Er kjempefornøyd, MEN jeg stusser litt på batterikapasiten.. Etter 1,5 time med litt fikling og fotografering måtte batteriet lades. (jeg ladet d selfølgelig før jeg tok d i bruk) Kanskje d er noe krøll med batteriene på disse kamaraene til 995,- hos komplett? Batterikapasiteten har jo vært et pluss i alle testene! Noen som har synspunkter på dette? Bruker forresten Twinmos 128mb cf. Oppnår du en og en halv time? Er det til det er helt utladet. Jeg kan ikke si at jeg får mer enn tre kvarter før "lite batteri"-tegnet kommer. Og det er med lite fotografering, mest vanlig skjermbruk. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nå har jeg prøvd litt mer og funnet ut at batteriet tar kveld etter 1 time+ ... Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Men hvis man bestiller kameraet fra komplett nå, så må de vel selge til den prisen? De får jo det inn om 3 dager eller noe.. Hvor stort er det kameraet egentlig? får det plass i lomma? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ang. batteri; prisguiden sier at et ekstra en-el2 batteri koster 270-598! Helt sykt, da man på ebay får samme batteriet nytt til $7. Det er bare gjennom den direkte linken nevnt i begynnelsen av tråden at en finner kameraet på komplett, så jeg tror ikke du får bestilt det. Du får ikke opp noe resultat hvis du søker etter "coolpix 2500"... Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 nå fins det (så vitt jeg kan se) ekke noen nettbutikker som selger dette kameraet til under dobbel pris av det komplett en gang solgte det for men er det fortsatt verd pengene (ca2000kr) eller er det noen som har et bedre forslag til et kamera til rundt 2000kr ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå