Anzure Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg har kjøpt meg Spore hos komplett.no, det er lastet ned og installert, men spillet vil ikke starte. Det skjer abselutt ingenting når jeg kjører spillet, jeg har reinstallert det mange ganger, det samme skjer. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Abselutt ingenting kommer opp når jeg prøver starter spillet. Windows 8 Pro 64-bit. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Sjekk her: http://bit.ly/10csE37 Det falt deg ikke inn at det kan være problemer med Windows 8 da? Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Sjekk her: http://bit.ly/10csE37 Det falt deg ikke inn at det kan være problemer med Windows 8 da? Spore skal visst fungere med Windows 8, det er iallefall folk som har fått det til. Det kan hende nedlastingen hos komplett er bugget, kanskje jeg heller burde kjøpt det på steam. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Tar du et kjapt søk, så ser du at det er ganske så mange som har problemer med Windows 8. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Fungerer fint med Windows 8. Alt som kjører fint på Win7 kjører like bra om ikke bedre på Win8 1 Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Fungerer fint med Windows 8. Alt som kjører fint på Win7 kjører like bra om ikke bedre på Win8 I begg to differ. Sorry, men det er ikke tilfelle om du spiller klassikere eller spill som er eldre enn f.eks 2 år. Selv i kompatibilitetsmodus sliter win8 brutalt i forhold til f.eks win7. 1 Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg har prøvd å kjøre spillet i kompatibilitetsmodus, men det skjer forsatt ingenting. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 kk.., nå fungerer det plutselig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå