vestlending1 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 1. Hvordan forandret Norge seg fra årene etter 1945 til 1980-tallet? Bruk minst tre av disse emnene i sammenligningen: Befolkningsutvikling, innvandring, velstandsnivå, utdanning, konflikter i samfunnet eller politiske forandringer. Hei! Oppgaven er skrevet over og hvis noen har noen innspill, svært viktige hendelser, hvordan jeg bør gå frem og lignende tar jeg det gjerne i mot! Jeg må ha sekser på denne, så tar i mot all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 1. Hvordan forandret Norge seg fra årene etter 1945 til 1980-tallet? Bruk minst tre av disse emnene i sammenligningen: Befolkningsutvikling, innvandring, velstandsnivå, utdanning, konflikter i samfunnet eller politiske forandringer. Hei! Oppgaven er skrevet over og hvis noen har noen innspill, svært viktige hendelser, hvordan jeg bør gå frem og lignende tar jeg det gjerne i mot! Jeg må ha sekser på denne, så tar i mot all hjelp jeg kan få! Du må ikke ha sekser på den... og det er en veldig lett oppg.... Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 natomedlemskap og oljenutvinning i norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå