Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Nøtteskrike III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Strøkent dette Jan Erik! Flott med bæret i nebbet:) Magnar Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Herlig bilde ! Nøyer seg ikke bare med en godbit når det er plass til flere Endret 5. mai 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Utmerket igjen. Skal jeg pirke, så inbiller jeg meg at dette kunne vært noe lysere. Nå må du ikke fore de slik at de ikke klarer å lette Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Strøkent dette Jan Erik! Flott med bæret i nebbet:) Magnar Takker..må rette.. litt...er ikke bær men nøtter..og han fylte halsen full,som du ser før den fløy;) Herlig bilde ! Nøyer seg ikke bare med en godbit når det er plass til flere Takker...nei her var det om å gjøre å få med seg så mange nøtter som mulig;) Utmerket igjen. Skal jeg pirke, så inbiller jeg meg at dette kunne vært noe lysere. Nå må du ikke fore de slik at de ikke klarer å lette Takker...ser Skrika kunne vært noe lysere ja..nei nå har jeg ikke vært ute siden den 20. forrige mnd...så er vel heller utsultet nå..hehe;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Bare nydelig! Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg