b_torivar Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 lurer på om det finnes noen programmer der du kan redigere lengden på en midi fil?? Tar i mot forslag med stor takk Lenke til kommentar
Etuag Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Du driver enda med de ringetonene, skjønner jeg... 8) Kan dessverre ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
b_torivar Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 enda????? ka du meina med einda?? Lenke til kommentar
arela Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Pip pip, vel det kommer vel an på lydgeneratoren. Personlig så har jeg sansen for Voyetra sin Record Producer. Det er en oppgradering av Digital Orchestrator plus/pro. Det fine med det er at det er lett å flytte / kopiere "blokker" Blokka kan være 1 takt på et instrument, eller f.eks alle instrument etter takt 30. Likeledes er det enkelt å flytte alle C5 til en annen verdi. Eller flytte takt 3 fra gitar til et nytt instrument. Dette er kjekt for å tilpasse trommespor. Når jeg er fornøyd med fila, importerer jeg hele midi-fila til Cubase SX. Skulle jeg redigert mididataene i SX ville det tatt mye lengre tid Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det er en software MIDI / audio sequencer der ute, som heter Anvil Studio. Den kommer i to versjoner: Gratis versjon med ubegrenset antall MIDI spor og kun 1 audio spor, og betalt (billig) utgave med ubegrenset av begge. Burde holde i massevis for redigering av enkle MIDI filer. www.anvilstudio.com Det finnes neppe bedre software MIDI (og audio) sequencer med den prislappen (kr. 0,-). Ikke spør meg hvordan du bruker den.. jeg er vant til Sonar 2. Lenke til kommentar
Etuag Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 enda?????ka du meina med einda?? Det var jo det du gjorde halvparten av tiden på Sjøvegan VGS :wink: Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 jeg er vant til Sonar 2. Og vi gleder oss noe sinnsykt til Sonar 3 kommer om et par uker! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jepp, trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg leste om Sonar 3! Og ENDELIG blir det MIDI synch på (visstnok) alle MIDI portene, det er en av tingene som fikk mange til å velge f.eks. Cubase fremfor Sonar. Sonar 3 blir den første software sequenceren jeg vil eh.. øh.. du vet.. Skal ha producer utgaven. Tipper det vil koste rundt 5.500,-, samme som Sonar 2 XL koster nå. Skal bygge upp PC'en igjen først nå da, deretter et par brukbare monitorer. Så jeg ser frem til å skaffe Sonar 3 i vinter, det blir den største julegaven jeg noensinne har gitt meg selv Lenke til kommentar
arela Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Cubase SX 2.0 er sluppet, men får ikke kjøpt den i Norge før om ei uke. .....venter i spenning Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jepp, trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg leste om Sonar 3! Og ENDELIG blir det MIDI synch på (visstnok) alle MIDI portene, det er en av tingene som fikk mange til å velge f.eks. Cubase fremfor Sonar. Jepp! Midi-synch på alle kanaler er et savn som endelig blir fyllt! Men det som tvinger meg til oppgradering er nok den nye Consolve View! Må bare ha Producer Edition... Kan noen forklare meg hvofor vi ikke får "oppgraderingstilbud" her i Norge, men hele tiden må kjøpe nye fullpris-versjoner? Oooooog..... Cubase SX 2 er helt sikkert like oppskrytt som alle andre Steinberg produkter, så jeg slapper helt av. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Vi får se. Man kan jo alltids kjøpe oppgraderingen direkte fra Cakewalk da, men det bør være i det minste et par forhandlere (hint: marios og procom / lydrommet) som kan tilby en oppgradering for de som måtte ønske det. Særlig i og med at Sonar 3 representerer en såpass stor oppgradering av serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå