zico74 Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hvis jeg har et ratt som jeg allerede har så lurer jeg på om det går an installere rattet i GTA VC, slik at jeg kan styre bilene med rattet i steden for å kjøre bilene med pil tastene på tastaturet? Zico74 Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg har prøvd ratt (Logitech Wingman Formula GP) i GTA VC, men det funket dårlig. Ingen reaksjon på pedalene, og rattet funket omtrent som piltaster: Når man dreier på rattet, svinger ikke bilen før et visst punkt, men fra da av blir det full sving. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 GT3/VC har dessverre hoppet "elegant" over skikkelig støtte for ratt. Veldig synd. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har ikke prøvd med ratt, men spilte det med Logitech Wingman Rumble Pad. Det fungerte veldig bra. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Mener å huske at at brodern fikk sitt gamle Logitech ratt til å fungere ganske bra i GTA3, men det ble litt styr å hive vekk rattet hver gang han gikk ut av en bil. Er ikke 100% sikker på at det var GTA, men poenget er at ratt ikke er veldig praktisk når man veksler mellom å styre biler og folk. Lenke til kommentar
zico74 Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Ok, men da trur jeg drøyer litt med å installere rattet i GTA VC. zico74. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Mener å huske at at brodern fikk sitt gamle Logitech ratt til å fungere ganske bra i GTA3, men det ble litt styr å hive vekk rattet hver gang han gikk ut av en bil. Er ikke 100% sikker på at det var GTA, men poenget er at ratt ikke er veldig praktisk når man veksler mellom å styre biler og folk. Tror ikke det er mulig å få til godt, undersøkte det der for en stund siden. Hvis jeg ikke husker helt feil så mangler spillet støtte for analoge kontrollere. Med andre ord kan det hende du klarer å få satt opp rattet til å gjøre riktige ting, men enten full gass eller ingen gass, full sving eller ingen sving osv. Jeg klarer faktisk å bruke tastatur/mus ganske bra når det ligger bak rattet mitt. Har delt tastatur, så armene hviler egentlig ganske naturlig på hver side av rattet. Digg. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hvis jeg ikke husker helt feil så mangler spillet støtte for analoge kontrollere. Med andre ord kan det hende du klarer å få satt opp rattet til å gjøre riktige ting, men enten full gass eller ingen gass, full sving eller ingen sving osv. Stemmer nok ikke det. Mulig det er vanskelig å få til oppsett for ratt, det har jeg som sagt ikke prøvd. Men rumblepad'en er analog, og styringen fungerer analogt i spillet. (testa det nå for å være sikker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå