Gå til innhold

Ratt i GTA VC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener å huske at at brodern fikk sitt gamle Logitech ratt til å fungere ganske bra i GTA3, men det ble litt styr å hive vekk rattet hver gang han gikk ut av en bil. Er ikke 100% sikker på at det var GTA, men poenget er at ratt ikke er veldig praktisk når man veksler mellom å styre biler og folk.

Tror ikke det er mulig å få til godt, undersøkte det der for en stund siden. Hvis jeg ikke husker helt feil så mangler spillet støtte for analoge kontrollere. Med andre ord kan det hende du klarer å få satt opp rattet til å gjøre riktige ting, men enten full gass eller ingen gass, full sving eller ingen sving osv.

Jeg klarer faktisk å bruke tastatur/mus ganske bra når det ligger bak rattet mitt. Har delt tastatur, så armene hviler egentlig ganske naturlig på hver side av rattet. Digg. :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke husker helt feil så mangler spillet støtte for analoge kontrollere. Med andre ord kan det hende du klarer å få satt opp rattet til å gjøre riktige ting, men enten full gass eller ingen gass, full sving eller ingen sving osv.

Stemmer nok ikke det. Mulig det er vanskelig å få til oppsett for ratt, det har jeg som sagt ikke prøvd. Men rumblepad'en er analog, og styringen fungerer analogt i spillet. (testa det nå for å være sikker)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...