Gå til innhold

Perleblomst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ditt bilde og du gjør som du vil med det. Det finnes ikke noe mal som sier om det er riktig med korn ,eller om du har visket for mye,lite, eller perfekt. Det er kun deg selv som bestemmer det.Mange ganger har jeg lagt ut noe som jeg syntes er veldig bra. Noen dager sener syntes jeg ikke det er noe bra, det som gjelder er at DU der og da syntes det er flott, og gleden ved dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ditt bilde og du gjør som du vil med det. Det finnes ikke noe mal som sier om det er riktig med korn ,eller om du har visket for mye,lite, eller perfekt. Det er kun deg selv som beste. mmer det.Mange ganger har jeg lagt ut noe som jeg syntes er veldig bra. Noen dager sener syntes jeg ikke det er noe bra, det som gjelder er at DU der og da syntes det er flott, og gleden ved dette.

Tusen takk Jarle :) Da tror jeg at jeg ønsket noe mer i venstre hjørne, og at det er greit med korn akkurat nå :) Gleden er det aller viktigste for meg ved å ta og å se på bilder. Uten det er det ingen hensikt. :) Synes også jeg lærer så mye av å prøve å feile i Lightroom - blir litt bevisst, går ut igjen og tenker på hvordan var det egentlig. Blande litt av det ekte og "lek" med andre utrykk tror jeg for meg i alle fall gjør ting rikere. Blir oppmerksom på flere ting enn hvis jeg skulle følge en mal slavisk. Men alle er forskjellige. Tusen takk for hyggelig og støttende kommentar :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...