Gå til innhold

Hvor kommer du til å kjøpe Half-Life 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Gidder ikke å bruke ca. 4000 kr bare for å spille HL2. bra er det ikke. Kommer mange bedre spill med lavere systemkrav. F.eks Doom 3 vil jeg ikke ha noe problem med i 1024x768 med masse snacks på. Dette vet jeg fordi jeg har testet Alpha'en, til tross for all memory leaken og logginga den kjører. :p

Men en skal aldir si aldri. Vi får se hva lommeboka tillater.

Max Payne 2 og NFS:Underground er to andre kandidater som slåss om plass i PC-spill budjettet mitt. :wink:

Lenke til kommentar

I EN J!"#! BUTIKK ELLER NO SÅNT! HVEM FA!"!"# BRYR SEG :woot::woot::woot:

Jeg hadde kanskje tenkt til å kjøpe det på release daten, men så tenkte jeg meg godt om, sa til meg selv:" nei, det gidder jeg ikke, jeg venter litt, må jo finne ut hvilken butikk eller nett side jeg skal kjøpe spillet i."

Så skal det gå noen dager... hvor jeg... ehh... går rundt og funderer på hvilken heldig butikk som skal få mine usle 450kr i kasse aparatet. Dette er veldig viktig når man kjøper spill.

"¤!(¤!¤!)"¤?!=¤"! BREAK IT DOWN!Q#¤!¤?¤(#?¤!

*"#"!¤/"" STFU""!##¤/¤! :woot:

Lenke til kommentar
Nei. Gidder ikke å bruke ca. 4000 kr bare for å spille HL2. bra er det ikke. Kommer mange bedre spill med lavere systemkrav. F.eks Doom 3 vil jeg ikke ha noe problem med i 1024x768 med masse snacks på. Dette vet jeg fordi jeg har testet Alpha'en, til tross for all memory leaken og logginga den kjører.  :p

Men en skal aldir si aldri. Vi får se hva lommeboka tillater.

Max Payne 2 og NFS:Underground er to andre kandidater som slåss om plass i PC-spill budjettet mitt.  :wink:

øhh, doom3 krever mer enn Half-Life2 da! :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...