Wabby Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Må bare si at jeg er så glad i NetCom. Vi setter ned prisen på ditt ActiveTALK abonnement fra 1.oktober. Ny månedsavgift er 179kr og ny minuttpris er kr 0,89. Hilsen NetCom Finner ikke bedre.. Ja, vet at Chess er billigere. Men der kan du ikke kjøpe mobiltelefon hvert halvår med opp til 2000,- avslag i pris Og da blir NetCom sykt billig igjen NetCom. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Må bare si at jeg er så glad i NetCom. Vi setter ned prisen på ditt ActiveTALK abonnement fra 1.oktober. Ny månedsavgift er 179kr og ny minuttpris er kr 0,89. Hilsen NetCom Finner ikke bedre.. Ja, vet at Chess er billigere. Men der kan du ikke kjøpe mobiltelefon hvert halvår med opp til 2000,- avslag i pris Og da blir NetCom sykt billig igjen NetCom. åh! heldiggrisen! hva med youngtalk da? ikke no endringer der? hvor mye ble det satt ned egentlig? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 LA NETCOM BRENNE! kundeservicen suger, de sier masse bullshit og blir aldri noe av. Får ikke mms til å fenge med netcom heller.. ****** ta dem Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 MMS er gull youngtalk vet jeg ikke.. mine priser var 189,- mnd og 0,99 uanz hvem jeg ringer. Ikke minst så har jeg fått "bli fornøyd kunde" på -100,- da jeg ble kunde hos dem Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Netcom suuuuuuger så til de grader Etter at jeg hadde sagt opp abonnementet mitt så kommer netcom og krever 3 500 kr i manglende betalinger :o Tar opp telefonen og ringer dagen etterpå tidlig på morgenen (husker ikke når men rett etter at kundeservice åpnet) og treffer der en dame som helt tydelig ikke vet hva hun snakker om og hun sier at hun skal sette meg over til en annen avdeling hvor de kan dette her. Blir så satt over og får en hyggelig beskjed om at de ikke har bemanning på denne avdelingen enda Etter å forsøkt å sende mail og ringt et uttallig ganger så fant de ut at de hadde gjort en feil, men at det skal så mye til er ufattelig Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Må bare si at jeg er så glad i NetCom. Vi setter ned prisen på ditt ActiveTALK abonnement fra 1.oktober. Ny månedsavgift er 179kr og ny minuttpris er kr 0,89. Hilsen NetCom Finner ikke bedre.. Ja, vet at Chess er billigere. Men der kan du ikke kjøpe mobiltelefon hvert halvår med opp til 2000,- avslag i pris Og da blir NetCom sykt billig igjen NetCom. åh! heldiggrisen! hva med youngtalk da? ikke no endringer der? hvor mye ble det satt ned egentlig? Youngtalk forever jeg har det , 67 kr igjen på kort etter 22 dager , det er bra det Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Klager ikke over netcom jeg ,men jeg liker ikke youngtalk jeg. Bruker alltid opp pengene og derfor er det bedre med abonomang Liker og ringe jeg. Bedre enn og sitte og knote med og skrive en melding som aldri blir ferdig. (Skriver rimelig sent på mobilen) Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Liker og ringe jeg. Bedre enn og sitte og knote med og skrive en melding som aldri blir ferdig. En annen ting negativ ting med meldinger kan være folk som ikke svarer skikkelig, f.eks: "Skal vi stikke på kino eller ta en fæst i kveld?" "Ja, det gjør vi" etc etc etc Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hmmmz, er ganske fornøyd med Telenor mobil jeg. Aldri hatt noe problem de 7 årene jeg har benyttet dem. Kommer fortsatt til å bruke dem, selv om de ikke er de billigste på markedet. Liker å ha noe stabilt, og fortsette på gammel vane Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hmmmz, er ganske fornøyd med Telenor mobil jeg. Aldri hatt noe problem de 7 årene jeg har benyttet dem. Kommer fortsatt til å bruke dem, selv om de ikke er de billigste på markedet. Liker å ha noe stabilt, og fortsette på gammel vane' jepp.. telenor mobil er okey Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Bytta fra NetCom til You Communications jeg... håper det var et klokt valg av meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå