overLoad Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg har en ganske gammel email adresse som hvor jeg mottar en god del spam og virus hver dag. (>50). Men det nye MS viruset (omtalt på hw) blir jeg gal av. Annethver minutt kommer det inn en epost. siden 10.00 er det kommet 19 stk. Gjør jo ikke annet enn å trykke ok på norton. Selv når jeg skrev dette kom det en. Er det noen andre som er like plaget, eller er det bare jeg som har dumme kompiser som trykker på vedlegg de får. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jepp..Får det jeg også på jobben. ca. 10 stk pr dag. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Gjør jo ikke annet enn å trykke ok på norton. Selv når jeg skrev dette kom det en. Er det noen andre som er like plaget, eller er det bare jeg som har dumme kompiser som trykker på vedlegg de får. hehe, får vel over 100 i timen nå, du kan stille inn Norton slik at den fikser virusen i stillhet uten denne plagsomme OK boksen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har ikke sett en eneste mail med det viruset enda. Får generellt veldig lite mailer med virus i året. Kan telle dem på ei hand. Mulig at det er vennene dine som ikke helt skjønner at vedlegg utgjør en potensiell fare med tanke på virus. Det er også bra sikkert at de ikke har virusbeskyttelse eller oppdatert sådan. Du får lære dem opp... Det er vel ikke alle virus som kommer fra venner og bekjente heller. De få jeg får kommer ofte i form av spam mailer fra ukjente domener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå