sameoldwall Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hei! Jeg vil gjerne spille et MMORPG som er nokså gammelt, ble released i 2004, har veldig gode minner fra det spillet :-) Men når jeg skal kjøre spillet, så får jeg opp 3 feilmeldinger ganske kjapt. Jeg skal skrive feilmeldingene her i tillegg legge til bilder. Jeg håper veldig at en ekspert kan hjelpe meg med dette! Første: "D3D9 Application: No hardware-accelerated direct3D devices was found, switching to the reference rasterizer, a software devide that implements the entire Direct3D feature set, but runs very slowly." Andre: "Warning: Nothing wil be rendered. The reference rendering device was selected but your computer only has a reduced-functionality reference device installed. Install the DirectX SDK to get the full reference device." Tredje: "Generic application error. Enable debug output for detailed information. This application will now exit." Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Lite tips , Du kan bruke holde in Alt mens du trykker print screen for bare og "ta bilde" av vinduet du sist klikket på,så slipper du og vise fram facebook`en din på et forum Endret 5. mai 2013 av Eriksendrul Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Lite tips , Du kan bruke holde in Alt mens du trykker print screen for bare og "ta bilde" av vinduet du sist klikket på,så slipper du og vise fram facebook`en din på et forum da blir ikke de flotte jentene til venstre med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå