deleted Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Oppdaget noe veldig snedig idag. Har de siste dagene lest om Oculus Rift, og i den anledningen kom jeg over en film som viste det faktiske bildet (akkurat som i en "ubehandlet" 3d-film med de forakjellige bildene plassert ved siden av hverandre). Der var det en fyr som skrev at dersom man skjeler med øynene til man får et tilslørt bilde i midten, og deretter fokuserer på dette ville man få en tilnærmet 3d-effect. Overraskende nok funket dette for meg. Lurer da på om noen har gjort dette før? For de som vil prøve er det bare å finne en tilfeldig film i 3d på youtube. Anbefaler å se det uten expanded mode og visningen må være side by side. PS: Man må skjele ganske kraftig og jeg tar ikke forbehold om permanente øyeskader. Edit: Hvis det var litt uklart så står det bedre beskrevet her med eksempelbilder www.starosta.com/3dshowcase/ihelp.html Endret 10. mai 2013 av Deleted Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg har hørt om dette, og prøvd flere ganger uten å i det hele tatt få i nærheten av 3D-effekt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg har ikke evnen til å gjøre sånn med øynene mine... Lenke til kommentar
norgi Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Var ganske god å å skjele når jeg var yngre men av en eller annen grunn får jeg ikke til lenger, ihvertfall ikke likedannes som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå