Tfosheim Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Humor: HP løser stor gåte Datagiganten HP/Compaq har gjort et gjennombrudd som kommer til å gjøre hverdagen mye enklere for både support-avdelinger og sluttbrukere i lang tid fremover. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 blir som for en jeg satte sammen en maskin for: Han ville ha raskest mulig maskin slikt at internett og ble raskere... trodde hastigheten på prosessoren sa noe om hastighet gjennom modemet som han må bruke. Noen skulle kanskje ikke hatt maskin? uansett. et tastatur med en any key på hadde i hvert fall ikke gitt noe negativ tilbakemelding. Kanskje det kommer på dell's neste familie og hjemmemodeller? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 endelig, jeg har alltid bare skrudd av pc'n jeg når "press any key" kommer opp på sjermen... :oops: Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hvorfor står det 'Any key' på tasten? Har aldri vært borti tastatur som har hatt taster merket 'Esc key', 'F1 key' osv. Hadde vært bedre om det stod bare 'Any'. Lenke til kommentar
chil Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 den simpsons episoden er jo bare helt geial.... Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 *kremt* er ikke dette en utrolig gammel nyhet? Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 *kremt* er ikke dette en utrolig gammel nyhet? Ikke alle som er så oppdatert som deg,Botteknotten Simpsons er genialt morsomt!Noen som vet om 3season box har kommet ut i Norge enda? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 *kremt* er ikke dette en utrolig gammel nyhet? Ikke alle som er så oppdatert som deg,Botteknotten Simpsons er genialt morsomt!Noen som vet om 3season box har kommet ut i Norge enda? Skulle kommet ut 15 sept, men ble utsatt, du får sikert tak i sone1-import, men den ""ofisielle" versjonen er ikke te ennå. AtW Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Endelig en knapp som også jeg kan bruke Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 http://www.oldnews.tk Klipper også ut fra sida: Created: 10/8/2001 2:13:42 AM Modified: 10/25/2002 11:07:05 AM Author: Mevans Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Dette må jo bare være kødd? :o Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Simpsons er genialt morsomt!Nei, du kødder ??? selfølgelig er det genialt! Det hender jeg ler så jeg nesten griner av homer sin dumhet. Futurama er også genialt...Noen som vet om 3season box har kommet ut i Norge enda?Jeg har forhåndsbestilt den her. (har også forhåndsbestilt denne btw) Får svensk versjon da, men det gjør ikke noe. Er uansett teksta på norsk og Noen som vet om lanseringsdatoen er forskjellig i Norge og Sverige? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 syns nesten det ble for dumt. jaja ikke alle her er så smarte da men. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg så Futurama season 3 i oslo i sommer (tror ikke den har kommer til Ålesund ennå), venter spent på Simpsons og Futurama Season 3 Lenke til kommentar
tore- Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Dette må være den mest elendige, tafatte og mest nyttesløse nyheten noen gang laget! 1. Den er godt over 1 1/2 år gammel 2. Den inneholder bare tull 3. Det var vistnok stort at COMPAQ av alle selskap hadde laget en slik en, nei gid a meg. Seriøst, hw.no går en vei, og det er ****** meg ikke oppover. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Dette må være den mest elendige, tafatte og mest nyttesløse nyheten noen gang laget!Seriøst, hw.no går en vei, og det er kjøss meg ikke oppover. *sensurert*, om du leser overskriften står det Humor og ikke nyhet.. Vil tippe at dette er et av forslagene som kom inn i sommerkonkurransen, å krydre med litt humor på forsiden og det syns jeg er et bra forslag.. For så lenge det er morsomt, hvem gidder vel å bry seg vel om det er gammelt.. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Sånnt oppstyr for en papirlansering.. :o Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg så Futurama season 3 i oslo i sommer (tror ikke den har kommer til Ålesund ennå), venter spent på Simpsons og Futurama Season 3 Hva er vitsen med å vente på at ting skal komme til Ålesund, når du bare kan bestille på internett? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Endelig! nå kanskje jeg kan få starta pc-en! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Og hvordan kom du deg inn på forumet uten å starte pc-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå