Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor sender du torpedoen når du onanerer?

Anbefalte innlegg

God kveld, god kveld.

Som vi alle vet, så har vi gutter en tendens til å måtte heise flagget til tider.

Nå har det seg sånn at jeg bor hjemme hos mine foreldre, og lurer dermed på hvor andre gutter i samme situasjon gjør av skuddet? Jeg for min har pleid å sende det ned i toalettet, hvordan dette gjøres, er egentlig litt sikt og treff, hehe.

Men dette fungerer egentlig dårlig, risikoen for å bli busta er relativt stor, det er ikke mye frihet i det, og jeg vet ikke om så mange andre plasser jeg kan sende torpedoen. Frister jo ikke helt å ha hvite flekker over vegger og gulv, da jeg ikke er fan av å løpe rundt med Cilit Bang hver gang. (At noen ønsker å ha en dassrull på rommet, er da èn ting, men hva faen gjør dere? Sikter på papiret, eller tørker så fort det lar seg gjøre, uten at det setter seg på ting og tang?)

Så, medmenn, hvor sender dere torpedoen etter dere har ladet kanonen? Anonym poster: 06b06666c8aed121a7a5d3f8f3d797e3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(At noen ønsker å ha en dassrull på rommet, er da èn ting, men hva faen gjør dere? Sikter på papiret, eller tørker så fort det lar seg gjøre, uten at det setter seg på ting og tang?)

Det er vel ikke så veldig vanskelig å treffe noen lag med papir? Men jeg vet ikke jeg, kanskje du pleier å stå mens du holder på, og da kan det jo bli verre å treffe noe som ligger flere centimeter både under og frem.

Ellers går det an å bruke en kondom, om du er komfortabel med det. I hvert fall null risiko for å sprute ned vegger og tak.

Lenke til kommentar

Noregs skinnskyvarlag har vedtatt at håndkle og tørkerull er den foretrukne tørkeredskapen etter skinnskyving,laksepisking,løknapping eller hva man nå enn kaller det.

De fleste vet jo at det egentlig bare er en ting det dreier seg om,å få vridd gørra ut a han.

Hvor denne gørra havner er ikke så viktig.

Endret av sykkeliten
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...