Kalkunkrøll Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ikke at jeg gidder bryr meg stort om horer, men det slår meg hvor dumt kveget er når de støtter en hore i å hore etter oppmerksomhet i media, som om det liksom er noe overaskende og beundringsverdig med det, det er vel den mentaliteten, altså null selvinnsikt og selvrespekt, som er drivkraften bak "yrkesvlaget" hennes i utgangspunktet? Uansett er jeg motvekten til kvegets hjernedøde støtteerkleringer til henne og det hun lever av, og jeg håper da jeg ikke er den eneste. jeg stilte henne noen kritiske spørsmål på en høflig måte, som hun aldri besvarte, og jeg ser at hun kun gadd å besvare stakkarslige menns patetiske forsøk på å forsvare deres eneste potensielle mulighet til å få smake litt av det gode liv. Ingen substans i nettmøte, kun misjonering ut fra egen agenda basert på eget personlige perspektiv, så det hadde vært greit å se noen av dere som forsvarer henne svare på spørsmålene nederst i retorikken. -Hun lever godt av å ligge med menn som betaler for henne. Hun skaper med andre ord ingen verdier selv, hun tigger penger fra andre, og tigger store penger fra andre nettopp fordi andre jenter har for mye selverdt til å holde på sånn. Skulle alle andre jenter holdt på som henne ville de presset prisene kraftig ned og det ville ikke vært økonomisk gunstig å holde på sånn. Med andre ord er det et yrke som skaper null erdier og i grunn vil være siste resurs og et symbol på fattigdom om mange nok holder på med det av frivelige eller ufrivillige årsaker. - Hun skrev at hun nyter sexen med kundene, og at det skjer på hennes premisser og at kundene er hennes "toyboys". I hvilken som helst annen setting høres dette ut som svindel og utnytting av mindre begavede mennesker som lar seg økonomisk utnytte ved å betale for å utføre en tjeneste. Man skjønner at mennene som kjøper denne utrente dvaske medioker-prostituerte ikke er top notch menn som har så veldig mange alternativer utenom dette og de har det nok ikke bra nok med seg selv til at mennesker med litt ansvarsbevisthet tar seg betalt for å oppfordre dem til å være så selvdestruktive. - Hun mener at hennes uproduktive "yrkesvalg", der hun tar seg betalt for å motta den påstått nytelsen mennene gir henne skal være likestilt med en students arbeidsinnsats i mer viktige serviceyrker som butikkarbeid, hjelpepleie, transport etc og andre nødvendige arbeidsoppgaver som hele samfunnet er helt avhengig av. Hun mener også at hun skal sidestille seg selv med folk som ikke vil leve av å tilfredstille andres sexuelle lyster, men heller produsere et overlevelsesgrunnlag for seg selv og andre verden over og påstår at hun ikke skal dømmes for det hun gjør? Get real altså, jeg respekterer mennesker som gjør noe nyttig og klarer å forsørge seg selv uten å sleike noens ræv fordi man er for lat eller inkompetent til å stå på egne bein. - Hun evnet heller ikke å svare på noen kritiske spørsmål, og jeg er ganske sikker på at hun fikk ganske mange. Så til dere som støtter henne og applauderer det hun gjør, hvor beundringsverdig er det at en lat, uporduktiv, rævsleiker står fram i media og horer etter oppmerksomhet på samme måte som hun horer etter penger? Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Selvrespekt...defineres vel av "selvet". Så prøv heller å logisk argumentere for hvorfor du skal ha noe ønske om å definere andres selvrespekt. 5 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Akk, nå har jeg akkurat lest en annen tråd fra trådstarter hvor han i bunn og grunn står for akkurat det samme, uten å ta betalt. Fra det jeg leste i den tråden er denne kvinnen av høyere verdi, fordi hun tjener mer penger enn deg på sex. Du må bruke penger på å få deg noe (tre dater, ikke bra, ikke bra!). Du sa selv du hadde gått 2 måneder uten og begynte å bli frustrert. Hva om personer i viktige stillinger - være seg ledere eller leger, ambulansesjåfører eller lastebilsjåfører - er i samme situasjon? Da er det mye mer produktivt å la de bli kvitt sin frustrasjon på en halvtime, for så å jobbe videre med et mer profesjonelt fokus. Synergieffekten her er jo potensielt enorm! Personlig kan jeg ikke si at jeg bryr meg stort om folk tar betalt eller betaler for sex. Så lenge det er frivillig (og de vet hva de gjør) er det ikke noe jeg behøver å klage over. For min egen del er det ikke aktuelt å være verken kjøper eller selger. Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Akk, nå har jeg akkurat lest en annen tråd fra trådstarter hvor han i bunn og grunn står for akkurat det samme, uten å ta betalt. Fra det jeg leste i den tråden er denne kvinnen av høyere verdi, fordi hun tjener mer penger enn deg på sex. Du må bruke penger på å få deg noe (tre dater, ikke bra, ikke bra!). Du sa selv du hadde gått 2 måneder uten og begynte å bli frustrert. Hva om personer i viktige stillinger - være seg ledere eller leger, ambulansesjåfører eller lastebilsjåfører - er i samme situasjon? Da er det mye mer produktivt å la de bli kvitt sin frustrasjon på en halvtime, for så å jobbe videre med et mer profesjonelt fokus. Synergieffekten her er jo potensielt enorm! Personlig kan jeg ikke si at jeg bryr meg stort om folk tar betalt eller betaler for sex. Så lenge det er frivillig (og de vet hva de gjør) er det ikke noe jeg behøver å klage over. For min egen del er det ikke aktuelt å være verken kjøper eller selger. Jaja sammenlign en random bærtes verdi på sexmarkedet kontra en fin kis som meg. Selfølgelig har hun høyere erdi da hun appelerer til de kravløse, mens jeg appelerer til de som gjerne bruker sex som et forhandlingsmiddel og er livredd for å ikke få et forhold at the end of the day. Jeg har høyere seksuel verdi blant homser enn de fleste fine kvinner har blant menn, men jeg konkurerer om det vrange kjønn. Det er som å spille gjennom et spill på hard, mens kvinner spiller på easy og skryter av at de klarte det. Ikke våg å gjør sammenligninger mellom oss a. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Og jeg som trodde du kom til å støtte henne. SKulle tro horer hadde vært perfekte for deg. Nei, nå var jeg slem mot horene Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Og jeg som trodde du kom til å støtte henne. SKulle tro horer hadde vært perfekte for deg. Nei, nå var jeg slem mot horene Er du helt rusk. Det er jo horeri jeg er imot. Jeg ser på alle sm skal ha mer for sex enn bare sex som horer, enten de skal ha cash eller forhold/forlovelse. Jeg har ingenting i mot billige jenter/tøs, sluts, eller bare det å ha sex med jenter, men det øyeblikket de tror at den benspredninga er verdt mer enn at jeg tar turen inn i det som byr seg fram, er de horer i mine øyne og får null respekt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Vel, da er de ikke bare horer i dine øyne er de vel? Da er de faktisk profesjonelle horer. Hva eller hvem som får respekt i dine øyne er forøvrig likegyldig. Enhver person på denne jord har sin egen måte å måle respekt på, og din er ikke noe mer verdt enn alle andres. Selv om den er, åpenbart, veldig annerledes. Det virker mer som at du er imot å betale for noe du mener er for deg en selvfølgelighet. En gode for å være født mann. For deg som mann er det en selvfølgelighet at du skal få kjøtt på stakan når du vil og med hvem du vil, helt gratis. At en kvinne skal ta betalt for dette er uhørt og du hater selve tanken på det. I mine øyne derimot er det hun som fortjener respekt. Hun vet hva hun er verdt i et marked som er kontrollert av idiotiske lover og regler. Hun står opp for andre i samme situasjon. Hun legger faktisk noe i det hun sier, mener og står for og kjemper samtidig en kamp for andre som ikke tør det samme. Det er noe som fortjener respekt. Jeg ser ingen grunn til å være imot henne, og i fare for å blande emner er det sånne som deg jeg er imot. De som ikke klarer å se verden, kun seg selv. Og jeg tror du er litt forvirret, for det øyeblikket du skriver at du trenger sex øker hennes og de andre horenes verdi med en gang - ikke motsatt. 4 Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Og jeg tror du er litt forvirret, for det øyeblikket du skriver at du trenger sex øker hennes og de andre horenes verdi med en gang - ikke motsatt. Han ligger ikke med horer, derfor økes verdien i takt med hans behov. Praktisk! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Endelig kom det noe fornuft i tråden.... Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Vel, da er de ikke bare horer i dine øyne er de vel? Da er de faktisk profesjonelle horer. Hva eller hvem som får respekt i dine øyne er forøvrig likegyldig. Enhver person på denne jord har sin egen måte å måle respekt på, og din er ikke noe mer verdt enn alle andres. Selv om den er, åpenbart, veldig annerledes. Det virker mer som at du er imot å betale for noe du mener er for deg en selvfølgelighet. En gode for å være født mann. For deg som mann er det en selvfølgelighet at du skal få kjøtt på stakan når du vil og med hvem du vil, helt gratis. At en kvinne skal ta betalt for dette er uhørt og du hater selve tanken på det. I mine øyne derimot er det hun som fortjener respekt. Hun vet hva hun er verdt i et marked som er kontrollert av idiotiske lover og regler. Hun står opp for andre i samme situasjon. Hun legger faktisk noe i det hun sier, mener og står for og kjemper samtidig en kamp for andre som ikke tør det samme. Det er noe som fortjener respekt. Jeg ser ingen grunn til å være imot henne, og i fare for å blande emner er det sånne som deg jeg er imot. De som ikke klarer å se verden, kun seg selv. Og jeg tror du er litt forvirret, for det øyeblikket du skriver at du trenger sex øker hennes og de andre horenes verdi med en gang - ikke motsatt. Hun står ikke opp for noe. Hadde hun stått opp for seg selv hadde hun svart på kritiske røster også og ikke cherrypicka de spørsmålene hun trivdes best med. Hun reklamerer bare for seg selv, og jeg skal banne på at hun hopper av så for jentene i naboygget gjør det samme som henne, bare for hundringsen mindre. Skal vi gi prostituerte respekt, eller horer som klynger bedre, vil flere hore seg ut, som betyr at det er mindre penger å hente på det og man horer seg ut til fattigdom, da mange ynkelige sjeler følger flokken og mister troen på seg selv bare fordi alle andre gjør det. Med flere horer og mindre kvinnelige arbeidere, produserer samfunnet mindre, det blir mindre velstand, menn må jobbe mer og hardere for lavere verdi. Om jeg skulle bli pålurt et barn av griske hypergamipraktiserende kvinner og jeg skulle få en datter, vil jeg helst at hun skal forst at hun ikke skal selge seg til mediokertapere av noen menn som ikke klarer å se verdi i seg selv høyere enn at de lar vær å bruke penger på horer. Sånne sleezballs av noen menn skulle virkelig fått angra om de var borti min eventuelle datter og jeg ville kjemtes sånn av meg selv av å være far til en hore. Det er verken samfunnsgunstig eller spesielt interessant for noen av oss at kvinner går ut i prostitusjon. Kanskje for tapere som ikke kan skaffe seg sex gjennom sin egen karakter og stilling, men for meg og andre oppegående menn og prippene men arbeidsomme kvinner er det totalt virkelighetsfjernt å ikke fordømme noen som bestemmer seg for å parre seg til å få andre til å forsrge dem. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 virkelighetsfjernt å ikke fordømme noen som bestemmer seg for å parre seg til å få andre til å forsrge dem. Har ikke samboer eller er gift du skjønner jeg...hehe. Kanske like greit egentlig.... Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Kanske like greit egentlig.... Veldig enig. Jeg holder meg unna kvinnelig hypergami Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hun står ikke opp for noe. Hadde hun stått opp for seg selv hadde hun svart på kritiske røster også og ikke cherrypicka de spørsmålene hun trivdes best med. Hun reklamerer bare for seg selv, og jeg skal banne på at hun hopper av så for jentene i naboygget gjør det samme som henne, bare for hundringsen mindre. Skal vi gi prostituerte respekt, eller horer som klynger bedre, vil flere hore seg ut, som betyr at det er mindre penger å hente på det og man horer seg ut til fattigdom, da mange ynkelige sjeler følger flokken og mister troen på seg selv bare fordi alle andre gjør det. Med flere horer og mindre kvinnelige arbeidere, produserer samfunnet mindre, det blir mindre velstand, menn må jobbe mer og hardere for lavere verdi. Om jeg skulle bli pålurt et barn av griske hypergamipraktiserende kvinner og jeg skulle få en datter, vil jeg helst at hun skal forst at hun ikke skal selge seg til mediokertapere av noen menn som ikke klarer å se verdi i seg selv høyere enn at de lar vær å bruke penger på horer. Sånne sleezballs av noen menn skulle virkelig fått angra om de var borti min eventuelle datter og jeg ville kjemtes sånn av meg selv av å være far til en hore. Det er verken samfunnsgunstig eller spesielt interessant for noen av oss at kvinner går ut i prostitusjon. Kanskje for tapere som ikke kan skaffe seg sex gjennom sin egen karakter og stilling, men for meg og andre oppegående menn og prippene men arbeidsomme kvinner er det totalt virkelighetsfjernt å ikke fordømme noen som bestemmer seg for å parre seg til å få andre til å forsrge dem. ok... hvilken rar sekt tilhører du??? først og fremst så lenge en kvinne, eller mann! selger sex av sin egen frie vilje så er det helt greit! de er hverken bedre eller dårligere enn alle oss andre! de tilbyr en tjeneste hvor det finnes kjøpere, som kjøper av flere forskjellige personlige grunner, man kan nesten se på de som en altmuligmann/kvinne det er flott at noen selger sex frivillig fordi ønsket og behovet for sex er noe som ligger i de aller fleste av oss, men det er ikke dermed sagt at alle kan få det på "vanlige" måten. jeg har selv kjørt eskortepiker til menn som sitter i rullestol og som ellers ikke tilhører den "normale" delen av folket pga sykdom, men som likevel har seksuelle drifter han på måter ikke får utløp for, og jeg applauderer kvinner som er villig til å hjelpe denne grupper fordi om de tar seg betalt for det, de gjør det tross alt frivillig, noe som forsåvidt gjelder ethvert service yrke! når forbudet for sex kjøp kom stoppet de ikke bare de vanlige sex kjøperne, de kriminaliserte også mennesker som ikke får ut sin seksuelle drifter på andre måter, og de er det faktisk en god del av her i landet! og ps, når det gjelder ufrivillige barn, BRUK KONDOM, hvis den rare sekten din tillater det da vel og merke, hvis ikke får du leve i sølibat! Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 ok... hvilken rar sekt tilhører du??? først og fremst så lenge en kvinne, eller mann! selger sex av sin egen frie vilje så er det helt greit! de er hverken bedre eller dårligere enn alle oss andre! de tilbyr en tjeneste hvor det finnes kjøpere, som kjøper av flere forskjellige personlige grunner, man kan nesten se på de som en altmuligmann/kvinne det er flott at noen selger sex frivillig fordi ønsket og behovet for sex er noe som ligger i de aller fleste av oss, men det er ikke dermed sagt at alle kan få det på "vanlige" måten. jeg har selv kjørt eskortepiker til menn som sitter i rullestol og som ellers ikke tilhører den "normale" delen av folket pga sykdom, men som likevel har seksuelle drifter han på måter ikke får utløp for, og jeg applauderer kvinner som er villig til å hjelpe denne grupper fordi om de tar seg betalt for det, de gjør det tross alt frivillig, noe som forsåvidt gjelder ethvert service yrke! når forbudet for sex kjøp kom stoppet de ikke bare de vanlige sex kjøperne, de kriminaliserte også mennesker som ikke får ut sin seksuelle drifter på andre måter, og de er det faktisk en god del av her i landet! og ps, når det gjelder ufrivillige barn, BRUK KONDOM, hvis den rare sekten din tillater det da vel og merke, hvis ikke får du leve i sølibat! Sølibat ender ikke sånne som meg opp i. Sex er ingen menneskerett og det er helt ok for meg at diverse menn og kvinner ikke skal få pult. Er de syke så er de for syke til å jobbe også så det betyr at de kjøpene de gjør er finansiert med trygdepenger, eller andres hardtarbedeidede penger. Folk må slippe å finansiere horene til andre. Håper noen tar å Ip-sjekker den hallikvirksomheten din a. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) -Hun lever godt av å ligge med menn som betaler for henne. Hun skaper med andre ord ingen verdier selv, hun tigger penger fra andre, og tigger store penger fra andre nettopp fordi andre jenter har for mye selverdt til å holde på sånn. Skulle alle andre jenter holdt på som henne ville de presset prisene kraftig ned og det ville ikke vært økonomisk gunstig å holde på sånn. Med andre ord er det et yrke som skaper null erdier og i grunn vil være siste resurs og et symbol på fattigdom om mange nok holder på med det av frivelige eller ufrivillige årsaker. Plagar det deg at prostituerte ikkje skapar konkrete verdiar? Er det den einaste legitime måten å tene pengar på? Eg skjønar ikkje heilt argumentet. - Hun skrev at hun nyter sexen med kundene, og at det skjer på hennes premisser og at kundene er hennes "toyboys". I hvilken som helst annen setting høres dette ut som svindel og utnytting av mindre begavede mennesker som lar seg økonomisk utnytte ved å betale for å utføre en tjeneste. Man skjønner at mennene som kjøper denne utrente dvaske medioker-prostituerte ikke er top notch menn som har så veldig mange alternativer utenom dette og de har det nok ikke bra nok med seg selv til at mennesker med litt ansvarsbevisthet tar seg betalt for å oppfordre dem til å være så selvdestruktive. Viss du les i "spør en prostituert"-tråden ser du at det gjerne er gifte menn som kjøper sex. Den prostituerte som starta den tråden eg linka til, vil faktisk ikkje ta i mot oppdrag frå menn som ho sjølv ikkje synest er pene nok. Eg trur ikkje at horekundar er ei gruppe med færre alternativ blant kvinner enn det gjennomsnittsmannen har. - Hun mener at hennes uproduktive "yrkesvalg", der hun tar seg betalt for å motta den påstått nytelsen mennene gir henne skal være likestilt med en students arbeidsinnsats i mer viktige serviceyrker som butikkarbeid, hjelpepleie, transport etc og andre nødvendige arbeidsoppgaver som hele samfunnet er helt avhengig av. Hun mener også at hun skal sidestille seg selv med folk som ikke vil leve av å tilfredstille andres sexuelle lyster, men heller produsere et overlevelsesgrunnlag for seg selv og andre verden over og påstår at hun ikke skal dømmes for det hun gjør? Get real altså, jeg respekterer mennesker som gjør noe nyttig og klarer å forsørge seg selv uten å sleike noens ræv fordi man er for lat eller inkompetent til å stå på egne bein. Kvifor er heile samfunnet heilt avhengige av dei yrkene du nemnde? Det kan vere ubehageleg å vere utan nokre av dei, men det same kan ein seie om dei prostituerte. Det er ikkje utan grunn at det er verda sitt eldste yrke. Endret 5. mai 2013 av Magnus_L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå