sungun Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Anbefaler at du oppretter en profil på detailersclub.no, der er det mange hyggelige og kompetente folk, som garantert kan svare på alt du lurer på Lenke til kommentar
thord1106 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Testa ut en av Würth sine avfettingsmiddler idag!(Power X Cleen) Noe av det sjukaste eg har hatt på bilen, nå har eg ikkje testa prikk bort som eg ser mange skryt slik av... Har brukt avfettinga som vi har i den lokale vaskehallen, kunne sikkert brukt handsåpe istedenfor, heelt elendig!!! Nå går bilen min på salta vestlandsveier, og ellers så bruka eg bilen min i jobb i tunnel... Den va så inn i h... grodd, at eg nesten tvilte på eg skulle få den rein, tappa i bøtta m/bilshampoo og svamp, kjørte på avfettinga, pumpa eg rundt og begynte spyle på der eg hadde hatt på først... Resultatet e altså bare helt fantastisk, ALT reiste, etter 2mnd med drit og støv bare forsvant og etterlot blank og 100% rein bil!! Vaskevatnet eg hadde laga til kunne eg med trygghet bare tømme ut, her va det faktisk ikkje NOE vits i og bruke mer enn di 10min:) Har kunne anbefale noe så sterkt! WÜRTH POWER X CLEEN!!? 1 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Prickbort for asfalt/tjære og BiltHamber Surfex HD for trafikkfilm/generell møkk. Det absolutt beste du kan kjøpe. Fås hos bl.a bilnerden.no, exint.no og scandicshine.no Det stemmer ikke. Prickbort er ikke den beste asfaltfjerneren. Det er PB-15, uten tvil. Det er også en petrokjemisk avfetting, men den er mer effektiv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå