Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Testa ut en av Würth sine avfettingsmiddler idag!(Power X Cleen)

Noe av det sjukaste eg har hatt på bilen, nå har eg ikkje testa prikk bort som eg ser mange skryt slik av...

Har brukt avfettinga som vi har i den lokale vaskehallen, kunne sikkert brukt handsåpe istedenfor, heelt elendig!!!

Nå går bilen min på salta vestlandsveier, og ellers så bruka eg bilen min i jobb i tunnel...

Den va så inn i h... grodd, at eg nesten tvilte på eg skulle få den rein, tappa i bøtta m/bilshampoo og svamp, kjørte på avfettinga, pumpa eg rundt og begynte spyle på der eg hadde hatt på først...

Resultatet e altså bare helt fantastisk, ALT reiste, etter 2mnd med drit og støv bare forsvant og etterlot blank og 100% rein bil!! Vaskevatnet eg hadde laga til kunne eg med trygghet bare tømme ut, her va det faktisk ikkje NOE vits i og bruke mer enn di 10min:)

Har kunne anbefale noe så sterkt!

WÜRTH POWER X CLEEN!!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prickbort for asfalt/tjære og BiltHamber Surfex HD for trafikkfilm/generell møkk. Det absolutt beste du kan kjøpe. Fås hos bl.a bilnerden.no, exint.no og scandicshine.no smile.png

Det stemmer ikke. Prickbort er ikke den beste asfaltfjerneren. Det er PB-15, uten tvil.

Det er også en petrokjemisk avfetting, men den er mer effektiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...