allyse Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 På kanten om NSBs spikkestadtog Tog er kanskje et ukjent ord for alle oss bilentusiaster, men politikerene skal ha det til tog er så bra å benytte seg av. De reklamerer med alt de kan finne på av godord for å lure oss bilentusiaster til å la bilen stå mandags morgen. Er tog så bra som politikerene skal ha det til? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Sjølv tar eg bussen til skulen kvar dag. Er skulerute, så den går ganske grett å ta. Men ellers, så koster det 21kr for meg å kjøre med sykkel til byn (bompenger for dei undersjøiske tunnellane utanfor Ålesund), mens viss eg skal ta buss, koster det 42kr!! Er ikkje det slik at det skal ver billigare å bruka kollektivtransport? Kan kjøpe ungdomskort til 400kr da, då kan eg reise så masse eg vil med buss/ferge og hurtigbåt i fylke. Men så stort behov har ikkje eg. Da tjener eg meir på å ha sykkelen min! Lenke til kommentar
pekle Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Om du hadde spurt kunne eg sikkert lese korrektur før transportasjonen(?) til servaren ;-) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Må si jeg koste meg god når jeg var i Budapest forige uke. Det koster 2350forinter, altså omtrent 75kr å benytte offentlig transport innen for bygrensen i Budapest. Tilbudet der var heller ikke så ille. Så kom jeg hjem til Norge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg