Ni kon Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Da jeg sysn det er en tungvint måte å spille multiplayer i RS, liker jeg best å spille med de jeg vanligvis spiller med. Jeg søker etter flere som liker dette spillet. Når vi starter opp et spill prater vi alltid på msn og deler ip + passord ut. Krav til deg: Du har den siste patchen 1.41 du installerer denne map packen http://www.hypernia.net/downloads/theplatoon/ Du sitter på en ok linje. du er over 25 og oppfører deg skikkelig. Vi trenger ingen supermenn som skal gjøre alt selv. Liker å arbeide sammen (det gjør spillet morsommere). Du trenger ikke være en elite spiller, da du fort kommer på vårt nivå. Vi spiller på elite, no ai, no hb, 40 terrorister, kommunikasjon foregår på engelsk da min gamle klan fra rouge spear dagene sitter i england og estland. Intressert? Add meg på msn. Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hei, jeg tar gjerne kontakt når jeg bare får skaffet meg nytt skjermkort som støtter spillet. Har for tiden Matrox G550 som ikke støtter spillet. Er litt i tvil ang. Pharhelia kortene som ikke støtter DivX 9. Er helt "avhengig" av to skjermer! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 du er velkommen når du har skiftet skjermkort, add meg på msn Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Er drit keen. Har stor FPS gaming erfaring, både public og i CLAN selvfølgelig og jeg vet hvordan alt fungerer,men.... Jeg er ikke 25 år. men skal bare poengtere at jeg ikke er en liten fjortiss som sitter og spiller CS (CS suger) og skriker AWP ******, med den styggeste kastrerte/stemmeskifte stemmen du kan tenke deg. Er en ordentlig 16åring... høres som en liten gutt nå... jaja opp til deg å la meg få en kjangs MVH BoRsE Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 add meg kompis Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 hvis dere er helt vill i barten kan dere ta turen innom: 81.0.161.143 [NSF·Norway #1] (40 tango elite + visse restriksjoner) se ellers http://www.mobilt.net/server.php?server_number=1 for maplist osv.. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg skal vurdere tilbudet så fort jeg får igjen internetttilgang (NGT har tråkka i baret skikkelig når jeg skulle flytte ADSL linja mi... ). Den gamle RS klanen min har nesten sluttet og spille (nesten kun litt GR innimellom) og jeg savner noen faste å kunne spille med. Jeg har fartstid i Rogue Spear helt fra spillet kom (har ledet 2 større klaner og vært med i en del andre), Ghost Recon og RvS siden det kom...men har nå ikke fått spilt det online på litt over en måned pga NGT sine eskapader... Så hvis du er interessert i en 30 åring som elsker alle Rainbow 6 spillene, og som spiller seriøst online, så tar jeg kontakt så fort jeg får igjen ADSL'n min...ok? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 du er velkommen. Spilte rs ekstrem mye jeg og. Hadde mine faste, slik som deg. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei, er interessert, har spilt mye black thorn før, har nettopp fått raven shield. sen meg mail el. info kanskje.. Lenke til kommentar
FivestarBob Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Vi er en gjeng på 7-8 stykker over 25 år, som hver onsdag setter av noen timer til Raven Shield. Det blir selvfølgelig en del gaming utenfor det også. Vi har en egen server som er på en 10Mb linje fra bredbåndsfabrikken. Er alltid interessert i å få flere spillere med i klanen vår, uavhengig av hvor gode de er, så lenge de er seriøse. Det hender også at vi bruker Ventrilo slik at lagene kan sammarbeide. Ta en titt på vår hjemmeside http://rsnorway.tk hvis noen er interesserte i joine oss. De fleste av spillerne i klanen kommer fra Bærum og Oslo. Send meg gjerne en mail hvis du vil spille sammen med oss. Mvh Fivestarbob Lenke til kommentar
Wicked0ne Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 @borse Spiller ikke du bf også? Mener jeg har sett deg på bf.no flere ganger.. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 jo jeg spiller BF1942 noen få ganger. Men jeg spiller mest RVS og SoF2 Kan jeg joine en norsk clan i RVS? Er fra oslo Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Norsk RvS clan: http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=385208 <--prøv deg der du http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=263661 Lenke til kommentar
Tempu Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hei Jeg spiller rvs i en clan, men de er mer og mer unactive Jeg er heller ikke 25 år, men en god venn av Borse, og som han en normal 16 åring (blir bare ledre og eldre), som er ute etter good team play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå