Torpet24 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hei, jeg trenger ett random navn som er ledig med .com domene? Min mail er: [email protected] Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Random navn? Random som i asodjgfhkphrarifd.com eller et navn som olanordmann.com eller... Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) ja men et bra navn for driver lager et Firma navn som lager spill Endret 4. mai 2013 av Torpet24 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Og det var her kreativiteten stoppet?? Hihi... måtte bare Bukakegames.com ? Endret 4. mai 2013 av RunRookieRun Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Og det var her kreativiteten stoppet?? Hihi... måtte bare nei men driver lager andre ting og må ha et firma navn Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Det er så vanskelig å bare finne på et navn på et spillselskap uten å vite noe som helst om det... Jeg foreslår at du går på f. eks. one.com og søker på domener der, for de forteller deg øyeblikkelig om domenet er opptatt eller ei. indiesquirrel.com og indieferret.com er ledige ser jeg etter noen veldig kjappe søk. Det er svimlende mye (og rart) som er opptatt når det kommer til domener men det er faktisk veldig mye som er ledig også. Kombinér noen tilfeldige ord (indie, gaming+++) og når du finner noe som er ledig, se for deg om det går an å lage en god logo og om navnet klinger bra/er lett å huske. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Det er så vanskelig å bare finne på et navn på et spillselskap uten å vite noe som helst om det... Jeg foreslår at du går på f. eks. one.com og søker på domener der, for de forteller deg øyeblikkelig om domenet er opptatt eller ei. indiesquirrel.com og indieferret.com er ledige ser jeg etter noen veldig kjappe søk. Det er svimlende mye (og rart) som er opptatt når det kommer til domener men det er faktisk veldig mye som er ledig også. Kombinér noen tilfeldige ord (indie, gaming+++) og når du finner noe som er ledig, se for deg om det går an å lage en god logo og om navnet klinger bra/er lett å huske. Takk for hjelpen skal prøve finne et navn der:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå