EvilSeagull Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 En venn av meg forteller dårlige vitser. Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg ler av vitsene hans kommer han bare til å fortsette. Jeg har hørt at det eneste som funker er å sparke humoristen hardt i ballene, men jeg kan ikke gjøre dette mot han Han er min beste venn Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Begynn å si at du har hørt dem før. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ler du, så viser du interesse og oppmuntrer han bare til å fortsette. Du får bare begynne å si "åja", og så snakke om noe annet. Er det uansett så ille det at han forteller dårlige vitser at det plager deg voldsomt? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Første du kan gjøre er å akseptere at andre har en annen humor en deg og når du har gjort det så gjør du som en god venn å ler uansett. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Du får leve med det. Jeg tror jeg vet hva du hinter til Jeg forgifter fiskehodene hans så han slipper å lide mer. Han kommer nok til å skjønne at det er godt ment Takk Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Yepp, var nettopp å forgirfte fiskehodene hans jeg tengt på:=) Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hadde en kompis på ungdomskolen med en helt vannvittig barnslig og teit humor som bare han selv lo av,så skjønner godt at andre blir irritert over det,for det kan faktisk være slitsomt å høre på i lengden... Kanskje du kan kjøpe en sånn Humor for dummies bok til ham? Men det beste er nok å forgifte fiskehodene som nevnt tidligere. 2 Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Fortell dårlige vitser tilbake. Minus og minus blir pluss. 2 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hva med å si det som det er? 5 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Et godt vennskap handler om å kunne fornærme hverandre til begges fornøyelse. Neste gang han drar en dårlig vits så kaller du han en dust - hvis han blir sur så finner du deg en ny venn. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg vil gjerne høre eksempler på disse dårlige vitsene. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 How does an octopus go to a war? ............ Well-armed! Bestevenner tåler nok å høre at vitsen er dårlig. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 To menn sto på en line. Han i midten falt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) En venn av meg forteller dårlige vitser. Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg ler av vitsene hans kommer han bare til å fortsette. Jeg har hørt at det eneste som funker er å sparke humoristen hardt i ballene, men jeg kan ikke gjøre dette mot han Han er min beste venn Stakkars deg, er ikkje lett å leve. Sikkert og visst. Du får være hyggelig og vente å sjå om han ein dag kjem med ein god vits. Ellers får du sparke han i ballene i den direkte forstand og sei at "dette er følelsen eg har hatt i ein lang tid når eg har hørt på dei forferdelig vitsene dine. Kvalmande er det ikkje?" Men planen med fiskehodene hans kan funke og, eller kanskje fordi han ikkje eter nok fisk som er grunnen til at han har så tørr humor, forstår du? Endret 24. mai 2013 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 En venn av meg forteller dårlige vitser. Hva skal jeg gjøre? Hvis jeg ler av vitsene hans kommer han bare til å fortsette. Jeg har hørt at det eneste som funker er å sparke humoristen hardt i ballene, men jeg kan ikke gjøre dette mot han Han er min beste venn "En venn av deg", javel ja, den har jeg hørt før. Sett et kondom på din "beste venn" du, det skulle stoppe kjeften på ham. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå