Camo Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 heisann jeg snuser ivrig på en 500m for tiden, siden jeg sitter med ca. 16000 og skal kjøpe meg en bærbar til å SKRIVE med, og spille litt, da. Men ser nå på sidene til dell at den koster i grunnkonfigurasjon med service greia på ett år, istedenfor tre 11,148 kr. Da er jo hele den store prisfordelen med 500m borte, ser folk som har kjøpt med dvd/cdrw, og masse stæsj har betealt sånn 12-13k.. må jo ha stæsj jeg og.. wlan, 1,4, 512, combo, kensington... Har den vært så dyr hele tiden? *øyebryn oppe ved hårfeste* Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Du må nok bare *løfte haka opp fra gulvet* og *røske øyelokka ned fra hårfestet* for dell sine priser de går opp og ned som en jojo. Men prissegmentet +/- 16.000,- er jo det området det er mest konkurranse i, så muligheten for å finne en annen maskin med akkurat det du vil ha og mere til er jo tilstede. DrErling Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jeg betalte 8570,- for min 500m (tilbud i august), cdrw, 256mb ram (kjøpte 256mb ekstra på komplett), 30 gb hdd, p m 1.3ghz se heller på tundra bærbar på psdata/vsdata, se test på barbara.no Lenke til kommentar
Camo Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 jaja grunnen til at dell 500m var så attraktiv, var det at i testen på barbara.no viste at tastaturet var utrolig godt å skrive på. Dette er det viktigste. når det i tillegg viste seg at den kunne spille spill som bf1942, warcraft3 osv, bestemte jeg meg for at det var ok med et integrert skjermkort, selv om jeg i utgangspunktet fnyser av dem. Noen som har erfart bærbare i denne prisklassen, og som veit hvilke som har gode tastatur som er stille? (må være pentium m og wlan, ikke nødvendigvis centrino.) :o og er det noen som veit fakta f*** at de integrerte løsningene kan spille de ovennevnte spillene? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jeg kjøpte min dell 500m i august eller.no, da dem hadde 10% kampanje eller.no, betalte 9700kr for grunnkonfig + 1.4cpu, 40gig hd, +sxga skjerm, dell kjører jo slike kampanjer hele tiden så det er bare og sjekke innom sidene deres av og til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå