Gå til innhold

dell 500m gått opp i pris?

Camo

Anbefalte innlegg

heisann jeg snuser ivrig på en 500m for tiden, siden jeg sitter med ca. 16000 og skal kjøpe meg en bærbar til å SKRIVE med, og spille litt, da. Men ser nå på sidene til dell at den koster i grunnkonfigurasjon med service greia på ett år, istedenfor tre 11,148 kr. Da er jo hele den store prisfordelen med 500m borte, ser folk som har kjøpt med dvd/cdrw, og masse stæsj har betealt sånn 12-13k.. må jo ha stæsj jeg og.. wlan, 1,4, 512, combo, kensington... Har den vært så dyr hele tiden? *øyebryn oppe ved hårfeste*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok bare *løfte haka opp fra gulvet* og *røske øyelokka ned fra hårfestet* for dell sine priser de går opp og ned som en jojo.

Men prissegmentet +/- 16.000,- er jo det området det er mest konkurranse i, så muligheten for å finne en annen maskin med akkurat det du vil ha og mere til er jo tilstede.

DrErling

Lenke til kommentar

jaja :roll:

grunnen til at dell 500m var så attraktiv, var det at i testen på barbara.no viste at tastaturet var utrolig godt å skrive på. Dette er det viktigste. når det i tillegg viste seg at den kunne spille spill som bf1942, warcraft3 osv, bestemte jeg meg for at det var ok med et integrert skjermkort, selv om jeg i utgangspunktet fnyser av dem. Noen som har erfart bærbare i denne prisklassen, og som veit hvilke som har gode tastatur som er stille? (må være pentium m og wlan, ikke nødvendigvis centrino.)

:o og er det noen som veit fakta f*** at de integrerte løsningene kan spille de ovennevnte spillene?

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...