Gå til innhold

Galaxy note 8.0


Anbefalte innlegg

Kjøpte idag note 8.0 :)

Har byttet ut min ipad mini til fordel for Samsung. Har nå fått brukt den i noen timer, og er veldig fornøyd så langt. Det eneste jeg har å utsette, er at nettsidene blir skjeve når jeg skreller fort nedover. Er det noen andre her inne som har note 8.0?

 

Tok forresten en liten test.

post-304903-0-86661600-1367690998_thumb.png

Endret av @knekten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk meg en idag. Hva burde jeg gjoere naar det kommer til innstallering og avinnstallering av apper?

 

ser at skandinavisk keyboard og ordbok fort burde komme paa listen. Men noeannet? Kan lite android. Nettbrett generelt egentlig. Dette er mitt foerste.

Endret av Eggnog
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Sparker liv i en gammel tråd, etter at jeg har hatt min nye Note 8 i noen uker: Har andre samme erfaring som meg når det gjelder batterilevetid? Når har den stått idle i 3 dager (uten WiFi slått på), og vært i bruk i underkant av 3 timer, og da har den litt over 10% igjen. Varer batteriet så kort tid hos andre også?

 

Jeg har flere andre nettbrett, de kan ligge idle i ukevis, og kan brukes i minst 8 timer på en lading.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Min lå faktisk med WiFi på og 4G på i 11 dager mens jeg var på Kreta og hadde 8% igjen da jeg kom hjem. Den ble naturligvis ikke brukt i det hele tatt i de dagene...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Testet min ved å se på film, og den varte litt over 3 timer. Dette var etter noen ut- og oppladinger, men batteriet hadde ikke blitt bedre. Skuffende dårlig ift specs, Note 8 er dårligste jeg har fra Samsung på dette området.

 

Jeg har også flere andre tablets, og ser at jeg bruker iPad'ene mer og mer, selv om jeg har både 7", 8" og 10,1" med Android. Hovedgrunnene er stabilitet, skjermkvalitet, batteribrukstid og det viktigste for meg: mye bedre utvalg i nettbrettilpassede apper enn i Play, hvor man som regel får samme app for en 10,1" som til en liten mobiltelefon.

Lenke til kommentar

Som skrevet mange ganger IPad er og blir best på tablet selv om jeg elsker min Sony Z2 tablet også.

Det optimale er å kjøpe et toppbrett fra begge sider men skjønner at ikke alle har råd til det.

Uansett skal du ha et brett =IPad man får ipad 4 idag ned mot 2000,- ved tilbud har jeg sett flere ganger. Det er aldri noe tull med Ipad jeg har hatt nr 2,4,Air og nå Air 2 og har elsket de alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...