Metasenter Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Heisann. Jeg har en ganske kinkig situasjon. Jeg har mistet nøkkelen til tenningslåsen på min Honda CBR 125cc. Denne nøkkelen var festet til et lite nummerskilt med en kode som jeg sikkert må kunne hvis jeg skal bestille en ny nøkkel. Hva skal jeg gjøre når jeg har mistet nøkkelen og denne koden? Takker for alle tips. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Gå til en forhandler og forhør deg. Du er sikkert ikke den eneste som dette har skjedd til. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Selv om nøkkelen er fortapt, har du nok håp. Det er ikke uvanlig at forhandlere har tilgang på koden til din sykkel og dermed kan lage ny nøkkel. Ta med vognkortet ditt så kan nok en honda-forhandler hjelpe deg i gang igjen. Lenke til kommentar
Metasenter Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Update: Det står en liten kode på selve tenningslåsen til sykkelen, så jeg lurer på om det kanskje kan være mulig å besøke en låsesmed eller noe slikt og gi han den koden? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Dette begynner å høres ut som du har stjålet sykkelen.... Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Du må nok ha med deg legitimasjon og vognkort til en forhandler for å gjøre noe med en slik kode. Koden på selve tenningslåsen kan dessuten like gjerne være produktnummeret på delen, og ikke ha noe med selve nøkkelen på sykkelen å gjøre. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 I verste fall er det jo bare å bytte låsesylinder. 1 Lenke til kommentar
Metasenter Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 Årsmodell, trådstarter? Honda CBR 2002 modell Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Honda CBR 2002 modell Jaha vel ja? Lenke til kommentar
Mr.Patro Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Er du helt sikker på det? Honda Cbr erstattet Nsr, i 2004, og det skal ikke være laget noen før den tid. selv etter en runde på google klarte jeg ikke finne noen fra 2002. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Første CBR125R kom ut i 2004 ja, http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR125R Om du faktisk har mista nøkkeln(som du forsåvidt skal ha 2 ut av), bør du snakke med forhandlar, ta med ID, vognkort, chassinr/rammenr skal stå i vognkort da dette er relevant for ny nøkkel. Lenke til kommentar
Henrik Storstrand Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Hei Jeg har da klart å miste den ene nøkkelen jeg hadde til sykkelen min, Hva gjør jeg? Har en honda cbr 125 cc 2011 modell Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Du må ta med vognkort og legitimasjon til forhandler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå