ATWindsor Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg har en Nexus 7, den brukes om fjernkontroll, og kun to applikasjoner er i bruk på den, det er applikasjoner som styrer andre program på en server. Problemet er at når skjermen slås av så slås også nettet av tilsynelatende, ihvertfall er det ikke kontinuerlig på? Ihvertfall så må programmet koble opp på nytt når brettet er ute av hvilemodus. Samtidig har det gått tilbake til hovedmenyen. Det jeg ønsker er ett system som er mer tilrettelagt for at jeg faktisk kun bruker disse to programmene, jeg vil at nettbrettet opprettholder tilkoblingen til enhver tid, og aldri hopper tilbake til hovedmenyen, gjerne også en gesture for å veksle mellom disse to sepsifikke appene. Tips? Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Gå inn på wifi og trykk på meny knappen, der er det et valg om å ha wifi alltid på, på mine android dingser. Har ikke Nexus`n her så får ikke sjekket på den, men mener det er slik på dei aller fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå