Anonym259235 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Vurderer å kjøpe en 90-modell Toyota MR2 som førstebil. Er det mye feil på disse? Er de dyre i drift? Dyre deler/reprasjoner? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg er ingen mekaniker, og har aldri eid et eksemplar selv. Jeg kjenner derimot en som har hatt 2. De eneste problemene han hadde var rust. Ellers vil jeg tippe mange av disse er kjørt relativt hard, så jeg ville sjekket aktuelle biler nøye før jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Bilen i seg selv er det vel ikke noe feil med, problemet er nok heller hvordan de tidligere eierne har behandlet disse. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Hva er det jeg burde se etter som tidligere eiere kan ha ødelagt/slitt ut? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 En 20+ år gammel rimelig sportsbil, som har mest appel til unge menn med slunken lommebok og høyt testosteronnivå. Tror problemet her blir å finne en under 50.000,- som ikke er rævkjørt, eller "reparert" med gaffateip, byggskum og patentbånd. Ellers bør du sjekke ca pris på forsikring først. 1 Lenke til kommentar
M.H Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg har en kompis som eier en MR2 fra starten av 90-tallet. Han har hatt den i mange år nå. Han har den som eneste bil, og bruker den hver dag. Tror ikke han har hatt nevneverdig mye feil på den. Men om jeg ikke husker feil, var det ganske dyrt å kjøpe nytt eksosanlegg til den. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Som vanlig med Toyota er det lite feil. Drivverket går evig, men en Toyota ruster ofte fra deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå