Novise Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 PC'n min har den uvanen at den plutselig, uoppfordret og gjentagende kobler seg opp mot internett. Siden jeg bruker ISDN betaler jeg jo oppkoblingsavgift hver gang, og dette blir det penger av uten at jeg får noe tilbake. Har fjærnet AOL og MSN uten at det hjalp. Hva kan årsaken være? Problemet eksisterer både med ME, 2K og XP! Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Kanskje outlook er innstilt på å sjekke mail med jevne mellomrom? Kobler seg da automatisk opp. Sjekk instillinger... Lenke til kommentar
Novise Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 At jeg ikke tenkte på det!!!!!! Lenke til kommentar
JonH Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Har det samme problemet selv. Ringer opp uten grunn, både 1 og 2 linjer selv om telefonen (på den ene linjen) er i bruk! ISDN er da ikke 3 linjer? Og likevel står det på regningen som internett-bruk. Det nytter ikke å klage på regningen, så det blir nok bytte av leverandør snart. Det handler ikke om så veldig mange kroner, problemet ble oppdaget ganske tidlig. Dra kabelen ut av kontakten når du ikke skal på nett. Da er det VANSKELIG å få kontakt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå