Gå til innhold

"Frøken X" står frem for å endre sexkjøpsloven

Anbefalte innlegg

Oh really, respekt brah? Mennesker kommer til verden. De lærer å bruke nevne til å kontrollere naturelementente, blant annet ild som er veien til tryggere mat, som er veien til populajonsvekst, høyere kaloriinntak som gir oss større hjerner. dette grunnlaget brukes til å utvikle kpmpleks nettverks og infrastruktur med arbeidsoppgaver som gir alle en mulighet til å bidra nyttig til samfunnet. Noen er derimot ikke interessert i å bidra. De vil bare suge kjønn for å få andre til å gi litt av maten til dem- selvfølgelig veldig beundrignsverdig og respektabelt, noe ALLe bør oppfordres til eller? Eller vent, hvis alle skulle gjort sånn som henne, eller bare halvparten av befolkningen, altså kvinner, ville vi alle måttet gi avkall på en rekke produserte verdier vi tar for gitt i dag, og kvinner måttet suge pikk for et mye fattigere overlevelsesgrunnlag vi menn måtte jobbe enda hardere for å vedlikeholde. Respekt sa du? Så dumt som det resonnementet ditt er er ikke den medbragte respekten mye verdt

:wallbash:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til sex blir lovlig å kjøpe i Norge. Da skal jeg åpne et sex hus i Norge, både for menn og kvinner.

300 kr for 15 min og 1 jente eller mann

500 kr for 30 min og 2 jenter eller menn

1200 kr for 1 time og 3 jenter eller menn

Høres ut som grei business. Det finnes også kvinner som kjøper sex tjenester av menn. Men av likevel får ikke det mannlige kjønn nok omtale i media.

Endret av eXalpha
Lenke til kommentar

Synes det er kjempe tøft av henne å stå frem med navn og bilde. Om nå bare en mann hadde gjort det også så hun slipper å "stå alene" mot trangsynte bedrevitere.

På tide politikere og religiøse fanatikere blir med til 2013.

Lenke til kommentar

Du ville gjort hva? Banket dattra di? Bare for å understreke hvem som bestemmer!

Ingen har sagt noen ting om å banke noen som helst, men det var vel det første du tenkte. Vær en god foreldre og la dattera di bli hore du, det er tydligvis det folket i denne tråden ønsker.

Lenke til kommentar

Ingen har sagt noen ting om å banke noen som helst, men det var vel det første du tenkte. Vær en god foreldre og la dattera di bli hore du, det er tydligvis det folket i denne tråden ønsker.

Det folk ønsker er tjene massevis av penger og bli rik. Penger styrer verden. Penger gir makt.

Vår verden er styrt av Money Power Pussy :D

Hvorfor har så mange land respekt for Norge? Fordi Norge gir disse landene massevis av penger. Norge styrer verden med oljepengene. Spesielt USA får masse penger fra Norge. USA er norges viktigste alliert, helt til Norge går tom for penger selvklart.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Fra et rent juridisk synspunkt er i det minste forbudet helt forfeilet.

Det har på ingen måte virket etter sin hensikt hva gjelder å få ned kjøp og salg eller å stoppe menneskehandel.

Jan Bøhler mener loven er viktig for moralens del, da spesielt for ungdommen. Man skal derimot være rimelig naiv hvis man tror at denne loven har noen betydning for ungdommens syn på sex og annet.

Det er nok heller samfunnsmoralen som er normerende i dette tilfellet. Jenter blir sett ned på fordi de selger sex. Menn blir sett på som ubrukelige hvis de er nødt til å kjøpe.

Da hadde det vært mye mer hensiktsmessig å forby trafficking og menneskehandel med utnytting og la salg av seksuelle tjenester bli regulert av staten. Det hadde da vært mye vanskeligere å drive dette svart og illegalt med utenlandske jenter som blir utnyttet fordi det hadde vært et legalt marked man kunne benytte seg av.

De samme argumenter gjelder forsåvidt også for legalisering av narkotika. Med et legalt marked vil det alltid bli vanskeligere for dem som driver illegalt fordi de får en konkurrent.

Et annet spørsmål er om det er opp til staten å moralisere og normere voksne folks handlinger. Etter mitt syn skal staten holde seg borte fra å regulere og straffebelegge handlinger som ikke skader andre mennesker eller samfunnet forøvrig. Kjøp og salg av sex er ikke et slikt tilfelle.

Lenke til kommentar

Synes det er kjempe tøft av henne å stå frem med navn og bilde. Om nå bare en mann hadde gjort det også så hun slipper å "stå alene" mot trangsynte bedrevitere.

Det er vel ingen spesielt helte-dåd og stå frem med slikt nå for tiden? Tvertimot.

Se f.eks. Aylar og Jan Thomas

Etter å ha sugd kuuuk i diverse grisefilmer, avslørt narko bruk, osv. så er man plutselig anerkjent besserwisser som blir invitert til Talkshow, reality tv, og filmroller i seriøse filmer, osv

Lillesøsteren din som gjør redelig deltidsarbeid for å spe på studielånet, og kommer sliten hjem fra sen kveldsvakt på Kiwi, kan bare drømme om slik glamour

Lenke til kommentar

det er snakk om å forby tigging, og det er noe helt annet som ligger bak, ingen skal måtte tigge i Norge ifølge myndighetene.

Ingen skal måtte prostituere seg i norge heller. Og både tigging og prostitusjon fører til organisert kriminalitet slik som vi har sett.

Er det ikke mer at prostitusjon blir mer attraktiv fordi den norske mannen får selv noe utbytte i det ved å få tilfredsstilt sine egne egoistiske behov?

Lenke til kommentar

Noen er derimot ikke interessert i å bidra. De vil bare suge kjønn for å få andre til å gi litt av maten til dem- selvfølgelig veldig beundrignsverdig og respektabelt, noe ALLe bør oppfordres til eller? Eller vent, hvis alle skulle gjort sånn som henne, eller bare halvparten av befolkningen, altså kvinner, ville vi alle måttet gi avkall på en rekke produserte verdier vi tar for gitt i dag, og kvinner måttet suge pikk for et mye fattigere overlevelsesgrunnlag vi menn måtte jobbe enda hardere for å vedlikeholde.

Men alle gjør ikke som henne. Og når noen gjør det, så er det fordi det er etterspørsel etter det. Vi behøver ikke oppfordre folk (damer eller menn) til å gjøre det. Dette gjelder en masse "uprodukltive" yrker. Hvis jeg hadde fulgt min ungdoms drøm og blitt musiker istedet for utvikler, hadde jeg vært en av dem. Den hyggelige damen i Canada som har malt en del av bildene jeg har på veggen er en av dem. Presten i kirken er en av dem. Frisøren og mange andre tjenesteleverandører havner i samme gruppen.

Folk etterspør noe de har behov for, enten det er sex, hårklipp, musikk eller religion. Andre ønsker å bruke tiden sin til å fylle dette behovet. Slik har det alltid vært, det vil si siden jordbruksrevolusjonen gjorde det mulig å fø på "ikke-produktive" individer.

De færreste av oss blir annet enn tannhjul i samfunnsutviklingen. Med mindre vi ser for oss en overordnet plan, og noen som forvalter denne planen, vil noen av disse tannhjulene utføre sugejobber på andre tannhjul. Samfunnsmaskineriet beveger seg allikevel.

Geir :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Gleder meg til sex blir lovlig å kjøpe i Norge. Da skal jeg åpne et sex hus i Norge, både for menn og kvinner.

Høres ut som grei business. Det finnes også kvinner som kjøper sex tjenester av menn. Men av likevel får ikke det mannlige kjønn nok omtale i media.

Det er flere menn som kjøper menn.

Lenke til kommentar

Fascinerende priser, spesielt med tanke på at vedlikehold av bygg, arbeidsgiver avgift, regnskap og vakthold ikke er gratis. :)

Lenke til kommentar

Det er vel ingen spesielt helte-dåd og stå frem med slikt nå for tiden? Tvertimot.

Se f.eks. Aylar og Jan Thomas

Etter å ha sugd kuuuk i diverse grisefilmer, avslørt narko bruk, osv. så er man plutselig anerkjent besserwisser som blir invitert til Talkshow, reality tv, og filmroller i seriøse filmer, osv

Lillesøsteren din som gjør redelig deltidsarbeid for å spe på studielånet, og kommer sliten hjem fra sen kveldsvakt på Kiwi, kan bare drømme om slik glamour

Så fordi at flere tar til mot så er det ikke noe å skryte av lenger? Merkelig vinkling og syn på saker må jeg si....

Lenke til kommentar

De færreste av oss blir annet enn tannhjul i samfunnsutviklingen. Med mindre vi ser for oss en overordnet plan, og noen som forvalter denne planen, vil noen av disse tannhjulene utføre sugejobber på andre tannhjul. Samfunnsmaskineriet beveger seg allikevel.

Hva hvis det "tannhjulet" var din egen datter?

Din student-datter spør om å låne et par tusen kroner, svarer du da:

"nei jenta mi, på tide du tjener egne penger. Prøv å få deg noen sugejobber"

Lenke til kommentar

Men alle gjør ikke som henne. Og når noen gjør det, så er det fordi det er etterspørsel etter det. Vi behøver ikke oppfordre folk (damer eller menn) til å gjøre det. Dette gjelder en masse "uprodukltive" yrker. Hvis jeg hadde fulgt min ungdoms drøm og blitt musiker istedet for utvikler, hadde jeg vært en av dem. Den hyggelige damen i Canada som har malt en del av bildene jeg har på veggen er en av dem. Presten i kirken er en av dem. Frisøren og mange andre tjenesteleverandører havner i samme gruppen.

Folk etterspør noe de har behov for, enten det er sex, hårklipp, musikk eller religion. Andre ønsker å bruke tiden sin til å fylle dette behovet. Slik har det alltid vært, det vil si siden jordbruksrevolusjonen gjorde det mulig å fø på "ikke-produktive" individer.

Det er ikke det samme som kultur og serviceyrker. Det er også begrenset hvor lenge man kan ha et sånt yrke. Som musikker og maler produserer du noe uansett. Det vil alltid være konkuranse innenfor sånne grupper som gjør at bare få kan leve av det. Horer i dag som lever godt av det, lever først og fremst godt av dem fordi de fleste finner andre måter å brødfø seg på. Jeg skjønner godt at det er mye mannehat i samfunnet når jeg ser hvor stakkarslige så mange av dere er som ikke gidder å gjøre seg noe mer enn til et infantilsk impulsivt vesen som ikke klarer å moralisere vekk uting i samfunnet. Du har ingenting imot at dattera di ender opp med å gi sexuelle tjenester til sånne smartasser som deg selv da eller? Det er også mulig disse horene ser sitt stikk i å pålure en velstående kunde et barn igjen som vil koste samfunnet endel. Salg a sex og liberale holdninger til at tapere får muligheten til å reprodusere seg er ikke samfunnsnyttig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...