Gjest Slettet+412 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Dette ville jeg gått for: Lenke til kommentar
gangpc Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 hovrfor vill du bytte ram og grafikk kort? er det bedre? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 hovrfor vill du bytte ram og grafikk kort? er det bedre? grafikk kortet er noen hakk bedre Lenke til kommentar
gangpc Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) . Endret 4. mai 2013 av gangpc Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Kjøp W8, du får bedre ytelse i spill Lenke til kommentar
gangpc Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 W8 mener du cooler master v8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hvis du ikke vil ha Windows 8 så kjøper du Windows 7, simple as that. hovrfor vill du bytte ram og grafikk kort? er det bedre? Skjermkortet er noen hakk bedre og RAM er Low Profile som vil si at dem krever mindre og yter bedre. Kjøp W8, du får bedre ytelse i spill Da er ikke snakk om mye. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) RAM er Low Profile som vil si at dem krever mindre og yter bedre. Nei, nei, low profile ram krever og yter like mye som ram med teit kjøleribbe på. Grunnen til å kjøpe low profile er at man slipper høye kjøleribber som kan forårsake problemer med store luftkjølere, som f.eks med den U12S som er valgt. Vil nå vite hvor de krever mindre og yter bedre hen. Og det er jo litt markant ytelses forskjell ifra w7 til w8 i en del spill. Endret 4. mai 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Så det er bare altså kjøleribben? Trodde det var noe performance-messig også. Noe teit jeg hørte fra en, han mente dem var så mye bedre men han skal få høre. Er det og? Jeg har personlig ikke merket så veldig stor forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå