Xanman Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Sesongen er over for QPRs del, og flesteparten av spillerne kommer til å befinne seg i andre klubber neste sesong. Kan ikke se hvordan de skal klare å motivere seg til denne kampen. Vi har derimot enormt mye å spille for. Se for meg en storseier i dag om vi holder konsentrasjonen oppe. Ønsket lag: Szczesny Jenkinson - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Arteta - Ramsey Walcott - Rosicky - Cazorla Podolski Jenkinson inn for en formsvak Sagna. Ellers ingen grunn til å endre på laget som til tider storspilte mot United. Podolski var svak forrige helg, men jeg tror han kommer til å få mye mer rom å boltre seg i i dag. Resultattips: 0-4; Walcott, Cazorla og 2xPoldi Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Enig i det du sier, men pesemistisk som jeg ofte er når det gjelder resultater tør jeg ikke tippe 0-4. Men er det et lag vi skal kunne vinne så mye mot så er det jo QPR. Tipper selv 1-3, fort gjordt å slippe inn et mål også. Gleder meg uansett til å se kamp etter 8 kjedelige timer på jobb Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 2-3, slitekamp. Men vi tar tre poeng og dunker videre for den fjerdeplassen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Denne kampen bør vinnes, men viss QPR-spillerene har noe å spille for så er det for å bli solgt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Avgir vi poeng denne kampen er det bare å glemme CL-spill. Håpe spillerne ikke er for selvsikre, da kan vi fort tape. 3-0; Rosicky & Cazorla x2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Skummel kamp. Vi har alt å tape i denne kampen. Tapte tilsvarende i fjor. Tror vi stanger lenge og vinner 0–1, men her kan egentlig det meste skje Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg tror ikke mine egne øyne. Benbjo tror vi vinner? 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Monreal Arteta - Ramsey Walcott - Rosicky - Cazorla Podolski Monreal inn for Gibbs, ellers uforandret. Bør være mer enn sterkt nok. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Håper Ramsey fortsetter der han slapp forrige uke. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Tottenham presser enormt nå. Ligger i kortene at de får med 3p. Ekstremt viktig at vi gjør det samme. 0-3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Bale, måtte komme. Esktremt viktig at vi vinner nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 5 - Arsenal have played more away games against QPR without a win (D3 L2) than any other side in the history of the competition. Hex. Au. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Deilig avslutning på Spurs-kampen. Nå gjør forhåpentligvis Arsenal og United jobben så har dette vært en fin fotballhelg. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Au. Så lenge det ikke er med samme stall, så er jo statistikken uinteressant. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hahahaha. QPR er faen meg det mest tragiske laget PL noen gang har sett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Åja, mål før streamen min har startet kampen. Flott det. Heia Arsenal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå