triklo Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg får rett og slett ikke til å brenne CD-er i XP. Den innebygde brennefunksjonoen fungerer ikke, hverken den i Media Player eller den andre. Jeg får bare en masse feilmeldinger om at CDen er skadet osv. Men ekstra frustrerende er at jeg ikke har noen form for kontroll over hva som skjer. Det er for eksempel ingen muligheter til å stille inn brennehastighet og diverse andre opsjoner. Jeg har prøvd med flere CD-er. Ikke fungerer det gamle brenneprogrammet mitt i XP heller (Nero 4.0) Noen som har lignende erfaringer? Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Installer nyeste Easy CD Creator . Bruk "direct CD format utility" (du trenger ikke CD-RW plate) . Etter dette kan du simelten bare bruke drag & drop metoden over til CD-brenneren . nice Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Quote: triklo skrev (2002-02-14 09:47):Jeg får rett og slett ikke til å brenne CDer i XP. Den innebygde brennefunksjonoen fungerer ikke, hverken den i Media Player eller den andre. Jeg får bare en masse feilmeldinger om at CDen er skadet osv. Men ekstra frustrerende er at jeg ikke har noen form for kontroll over hva som skjer. Det er for eksempel ingen muligheter til å stille inn brennehastighet og diverse andre opsjoner. Jeg har prøvd med flere CDer. Ikke fungerer det gamle brenneprogrammet mitt i XP heller (Nero 4.0)Noen som har lignende erfaringer? Du har da en ganske så gammel versjon av ahead nero, du trenger bare å gå på Ahead sine hjemmesider og laste ned siste og så hente serial fra irc eller.no Eller så kan du bruke WinUpdate og laste ned den siste oppdatering til Cd-brennerfunksjonen til WinXp. Det kom en oppdatering like etter "releasen" av WinXp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå