Aetius Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Dette bør du passe på for at bildene skal bli riktige på nettDel 13 ? Klargjøre bilder for web Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Photoshop på norsk... Det fungerer ikke for meg. Har brukt Photoshop i så mange år at det ikke fantes i norsk utgave da jeg begynte, så jeg har holdt meg til engelsk. 4 Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg sliter også med dette, liker ikke og bruke software på Norsk, da det blir veldig vanskeligere for meg og lese andre guider på nettet. Klart det er jo muligt og tenke seg hva menyene blir på norsk sånn man kan bruke videoene her, men til tider så blir det veldig tungvint. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Sverger selv til resize og smart sharpen (lens blur) med lav verdi og radius - 30-50% og radius på 0.3 piksler. Til print, eller hvis bildet er litt uskarpt (som i 100% crop) øker jeg verdiene litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg