Gå til innhold

Mobil til meg, og jeg er kresen! *edit*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Detta er jo umulig!

Du må nok lette litt på kriteriene dine!

1 Du får ikke telefon men megapixsel i Norge idag. :( (Japan og østen forøvrig er vel de eneste setedene der enn kan få det?)

2 Så vidt jeg vet så er det kun en 3G telefon på markedet nå. (nokia 6650)

SE Z1010 kommer vel snart den også men er ikke helt sikker på når...

3 Du finner ingen av dem til under 4500,-!! (uten abb)

Men jeg vet jo ikke hva som vil skje på mobilfronten de neste 3-4 månedene.. :wink:

Lenke til kommentar
Det kommer nok om du venter et års tid kan jeg tenke meg. Uansett så er jo ikke det norske UMTS-nettet åpnet ennå så det er jo lite vits å kjøpe en UMTS-telefon før det åpner. Sats heller på en GSM-telefon du.

Nei, men da vil jeg gå rindt som ei burugle om et års tid, om at jeg ikke kjøpte en 3G telefon :wink:

Jeg mener selvsagt 4500 med abonnement. Z1010 er kanskje aktuell...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg skal skaffe meg en 3G telefon, men jeg har noen krav:

1. Over 65.000 farger

:lol: Hvorfor skal du ha mer enn 65.000 farger? Hvis ikke du har en gigantisk skjerm, eller driver med photoshop eller 3dstudiomax på mobilen er jo det totalt meningsløst med mer enn 65000 farger. Egentlig ikke nødvendig med mer 4096 farger heller. Forskjellen er minimal, og på de fleste bilder ikke engang synlig.

Lenke til kommentar

På de fleste mobiler som kommer med 262K skjerm er også oppløsningen på skjermen bedre og det vil derfor bli STOR forskjell på kvaliteten på skjermen. Ekesempelvis Sharp GX 22 som er ute nå: den har 262K skjerm med oppløsning 240x320(og ca samme fysiske størrelse som de andre). Alle som har testet denne sier skjermen er vanvittig bra og det tror jeg på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...