Gå til innhold

Hvilken av disse skjermene ville du valgt? (og hvorfor)


RostamX

Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny skjerm men er sannelig ikke sikker på hvem av dem jeg skal velge :shrug:

 

valget står mellom :

 

BenQ FP991 (19" LCD)

Samsung SyncMaster 192V silver (19" LCD)

Samsung SyncMaster 193T silver (19" LCD)

Samsung Syncmaster 1200NF (22" CRT)

 

Er det noen som vet om det er noe særlig forskjell mellom SyncMaster 192V silver og SyncMaster 193T silver ??

Jeg spiller en del så vil det da lønne seg å gå for en CRT? (Syncmaster 1200NF)

 

Takker for alle svar og meninger :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte selv en Fujitsu Siemens 19" LCD (Jeg hadd ikke plass til noe annet i den lille leiligheta, så den saken var grei) å den funker til spilling. Bare ikke når det går fort fort i svingene i fps spill. Det er som å sitte i windows med hale på musepekeren (slik som man ofte fant nyttig på gammle lap-top'er) Det er en stor og fin skjerm, som man desverre ikke kan kjøre 1600x1200 på : Hva skal man med stor skjerm om man ikke får plass til noe på den uansett. Jeg kjøpte den ikke primært til spilling da jeg kjører Linux ;) men er det nye spille skjerm du skal ha deg MÅ du kjøpe crt. MYE MYE mer for penga :woot: skal du ha en skjerm som er lett å dra med seg på LAN, og ser bra, bruker lite strøm... jah.. også er den flat da... så går du for LCD..

Lenke til kommentar

jeg har samsung 172V som er samme modell som 192V, når jeg fikk den ble jeg helt overrasket, den er veldig skarp og bilde kvaliteten er super.

den er helt super på spill også, kontrasten er utrolig god, og den er generelt en veldig god lcd.

Jeg ville kjøpt 192V men jeg tror den andre fra samsung er bedre

Lenke til kommentar

Jeg får min 193T idag. Regner med den er konge. Søren at posten er så treg til å levere. Den kom jo til Trondheim den 19. og jeg har enda ikke fått den :-(

 

 

Skal poste førsteinntrykk senere. Komplett har den inne og de fleste andre forretninger har mulighet til å skaffe den. Min ble bestilt fra Ingram, de fikk den inn onsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...