Gunfreak Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Har prøvd de fleste mmo men dette er første gang jeg kom til max, og spillet er star trek online har en annen char som er nå 8 levler fra max 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Ville du bare fortelle oss det ? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Kjedelig å ha maxlevel i et spill ingen andre spiller. 3 Lenke til kommentar
LinkEpona Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Kult og grats :D og ikke hør på de typiske norske jantelovfolkene over :) Endret 3. mai 2013 av LinkEpona 6 Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 kult, ja romkampene i star trek er grunnen til at jeg har 4 chars i det. jeskla gøyale fights. driver nå med en dronepilot-lvl 22 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Kult og grats :D og ikke hør på de typiske norske jantelovfolkene over :) Jantelovfolkene ? Jeg bare lurte siden det var en ganske tom tråd, og denne hører kanskje til under "gledesutbrudd". Jeg bare lurte på om han ville si noe mer en bare at han har levla max i et spill. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Romkamp i Star Trek online er knallgøy, spesiellt når det er flere skip mot Borgs osv., bare synd at bakkekamp er noe av det kjedeligste jeg har prøvd på et MMO. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Kjedelig å ha maxlevel i et spill ingen andre spiller. Det er er veldig mange som spiller spillet, skal jeg si deg, er tusenvis som er logget på samtidig med meg uansett når på døgnet jeg logger på, er vel 2 millioner som har laget en acount der, men siden spillet er gratis å laste ned, sier jo ikke det hvor mange som spiller spillet. Og spilet gjør det bra nok til at de nå gir ut en xp pakke man må betale for. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Romkampene i STO er faktisk ganske artige. Gi meg noe sånt i SWTOR så skulle jeg gitt vekk alle julegavene mine. 1 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Haha, hvorfor sier du dette helt plutselig med en helt egen tråd??? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Awesome,kjempebra! Har ikke spillt det, men du er sikkert flink. Er glad på dine vegne, stå på! Lenke til kommentar
Guullfisk Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 En del negative personer her! Men vil si gratulere til deg for det! Har enda ikke funnet et MMO jeg har engasjert meg nok i til å nå max-lvl! Har prøvd det meste som er der ute, men de fleste blir ganske repetative etter en stund så jeg slutter som regel etter lvl 20! SÅ det er godt å se personer som blir engasjert nok til å max-levle i et MMO! 1 Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Star Trek Online er vel det eneste MMO utenom EVE som kunne fanget meg på lenger sikt enn rundt 20-30 levler, men EVE fikk tak i meg først, og der er jeg slukt hel! Gratulerer så mye med maks-level i STO, det samme kan vel ikke sies å være mulig engang i EVE.. Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 kanskje test d ut da.. trøng en pause fra star wars så^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå