smort1 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nordic Light! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Veldig bra utført! Takker, Rowdy Yates! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Det må jeg si! Virkelig flott, både hva former, lys og farger angår. Lampene viser hva som er opp (og ned); trodde først det var nedover jeg så, før jeg åpnet bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Det må jeg si!Virkelig flott, både hva former, lys og farger angår.Lampene viser hva som er opp (og ned); trodde først det var nedover jeg så, før jeg åpnet bildet. Takker, Trond Olav! Pønsket faktisk på å legge ut en opp/ned-versjon også, men det får jeg spare til en annen anledning... Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Veldig interessant motiv! Flotte detaljar å kvila augo på. Likar fargetonane svært godt:) Tøft dette Svein! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Veldig interessant motiv! Flotte detaljar å kvila augo på. Likar fargetonane svært godt:)Tøft dette Svein!Mvh.Magnar Takker så mye, Magnar! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 God kveld herr Mortensen Et intressant bilde " Nordic Light " og ønsker deg en God helg med hilsen herr Olsson Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 God kveld herr Mortensen Et intressant bilde " Nordic Light " og ønsker deg en God helg med hilsen herr Olsson Takker, og god helg til deg også, Leif! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg