#Kroenkeout Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 hp pavilion dm4 3090se Skjedde imårrest, underveis i oppdateringen av et spill på steam. Har prøvd å: Restarte ruteren, tilbakestillt internett innstillinger, deaktivert/aktivert, reboot, fjernet/lagt til nettverket, gjenopprett til et tidligere tidspunkt. Datamaskinen fungerer på andre nettverk. Dette har skjedd før og da kom det bare plutselig tilbake...hjelp! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg kan også si at iphonen kan heller ikke koble seg på wlanet. Eierne av ruteren har to tilkoblede laptoper og mobiler. Det er ingen mur eller andre forstyrrelser... Lenke til kommentar
code Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Er det mulighet for at det er satt en limit på hvor mange som kan koble seg til nettet? Når du fjernet nettverket, hvordan gjorde du det? Er det mulighet for at noen er "idioter" og har bannet deg ute fra routeren ved å logge seg inn på routerens software? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Er det mulighet for at det er satt en limit på hvor mange som kan koble seg til nettet? Når du fjernet nettverket, hvordan gjorde du det? Er det mulighet for at noen er "idioter" og har bannet deg ute fra routeren ved å logge seg inn på routerens software? De har delt nettverket i to. Den e ene delen er til meg og den andre til dem selv. Jeg vet ikke om de har satt begrensninger eller en eller annen har bannet meg fra wlanet. De er politi, så mye som er mulig:p Jeg slettet wlansprofilen gjennom "tilgjenlige nettverk" altså profilen ikke selve wlanet:) Lenke til kommentar
code Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Nå har jeg engelsk windows, men du slettet nettverket ved: "Control Panel\Network and Internet\Manage Wireless Networks", også fant du nettverket nede i toolbaren, kan skrive inn passord på nytt med får ikke connected? Har du prøvd å resette routeren? evt. vært inne på routeren og tittet om noen har gjort noe dem ikke skal? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Ja, via manage network. Det funka ikke. Som jeg sier i første post har de resatt ruteren 2 ganger. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Hva bør jeg gjøre? Klikker for meg snart:p Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Årsak: ruteren sendte ingen ipadresse til meg LØsning: kopiere ip,maske, gateway og dns fra en data som nettet fungerte på. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Til info: Hvis flere maskiner med lik IP-adresse er på samtidig, skaper dette problemer med kommunikasjon på nettet mellom ruter og andre enheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå